Vacature Aangiftemedewerker

Aangiftemedewerker in Roelofarendsveen

Bedrijfsomschrijving

Je gaat aan de slag bij een accountantskantoor gevestigd in Roelofarendsveen, met ook een kantoor in Voorburg. Dit kantoor biedt een uitgebreide dienstverlening op het gebied van accountancy, administratie, fiscaal, juridisch en HR-advies. Ze staan bekend om hun ondersteunende en adviserende rol, waarbij ze graag dat extra stapje zetten. De bedrijfscultuur kenmerkt zich door professioneel, open en betrokken.

Samen met ervaren professionals vervul je een uitdagende functie en krijg je de mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen in het vakgebied. Je bent een teamspeler en voelt je thuis in een positieve werkomgeving. Het kantoor biedt aantrekkelijke extra's, zoals een gezellige vrijdagmiddagborrel, dagelijks vers fruit en maandelijkse stoelmassages.

De locatie in Roelofarendsveen is goed bereikbaar vanuit Leiden, Zoetermeer, Haarlem en Den Haag per auto. Parkeren voor de deur is gratis, wat ideaal is. De opdrachtgever waardeert het hebben van alle collega's op kantoor, maar biedt ook de mogelijkheid tot thuiswerken.

Functieomschrijving

In de rol van aangiftemedewerker draag je de verantwoordelijkheid voor het opstellen en indienen van belastingaangiften. Je wordt onderdeel van een adviesbureau gevestigd in Roelofarendsveen, met een extra vestiging in Voorburg, dat zich hoofdzakelijk richt op MKB-bedrijven en particulieren. Jouw dagelijkse taken omvatten het onderhouden van contact met klanten, waarbij je vragen beantwoordt en fiscaal advies verstrekt. Je blinkt uit in het werken onder druk, hanteert strakke deadlines zonder problemen en hebt een talent voor efficiënt plannen. Naast het opstellen en indienen van aangiften, omvatten jouw verantwoordelijkheden het:

  • Verzamelen van informatie en documentatie van klanten, zoals inkomsten, uitgaven, transacties en mogelijke aftrekposten;
  • Opstellen van eenvoudige aangiften en het controleren van ingediende aangiften op fouten of onvolledigheden;
  • Zorgen voor een gedegen dossiervorming en het beheren ervan;
  • Bezitten van kennis van belastingwetgeving en het onderhouden van frequent contact met de Belastingdienst en banken;
  • Samenwerken met fiscalisten en accountants, waardoor je continu wordt uitgedaagd om je kennis en vaardigheden verder te ontwikkelen.

Deze functie biedt zowel fulltime als parttime mogelijkheden.

Functie-eisen
  • Mbo of hbo werk- en denkniveau;
  • Opleiding in de richting van administratie of accountancy;
  • Kennis van belastingwetgeving;
  • Beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
Arbeidsvoorwaarden

‘Er is veel aandacht voor groei en ontwikkeling’

  • Salaris op basis van kennis en kunde tussen de €2.500 en €3.500 bruto per maand op basis van 40 uur per week;
  • Reiskostenvergoeding van €0,21 cent per kilometer;
  • 28 vakantiedagen en 8,3% vakantiegeld;
  • Directe pensioenopbouw;
  • Contract via Olympia, met uitzicht op een vaste instelling bij de opdrachtgever;
  • Laptop en telefoon van de zaak.

Ben jij op zoek naar een cultuur waar jij centraal staat? Reageer dan snel via de blauwe knop of bel naar 071 566 57 24 en vraag naar Eva of Kiki.



Functie:financial officer
Startdatum:22-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3500 – 3500
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via e.vanmarwijk@werk.olympia.nl of Eva van Marwijk. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Sassenheimkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de sassenheimkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures sassenheim
  2. Aangiftemedewerker Olympia 22-05-2024

Bekijk ook andere vacatures