Vacature Administratief Medewerker

Administratief Medewerker in Hoofddorp

Bedrijfsomschrijving

Bij Olympia staat de mens centraal. Je krijgt de kansen, vrijheid en verantwoordelijkheid om werk van betekenis te doen. Ondernemerschap en persoonlijke groei zitten in onze cultuur. Dat betekent dat we je uitdagen, investeren in je persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden bieden.

Jouw standplaats is het hoofdkantoor (Olympia Service Center) van Olympia in Hoofddorp. Wij werken activity based en passen onze werkplek aan op onze activiteiten waarbij vanuit huis werken zeker tot de mogelijkheden behoort. In deze rol rapporteer je aan Ginger Klink, teamleider Payroll & Billing Admin.

Het totale team bestaat uit 10 collega’s. Samen met het hele team en de rest van de organisatie streef je er dagelijks naar om iedere dag 1% te verbeteren. Wat werken bij Olympia zo leuk maakt? Geen dag is bij ons hetzelfde.

Functieomschrijving

In deze veelzijdige administratieve rol ben je verantwoordelijk voor de volgende taken:

  • Verwerken van loonbeslagen en bewind. Jij bent de enige die deze vertrouwelijke informatie mag inzien en delen met de flexkracht. Nauwkeurigheid en discretie zijn hierbij van groot belang.
  • Uitvoeren van verloningstaken. Je ondersteunt bij het volledige (administratieve) proces van loonverwerking waarbij je ervoor zorgt dat alles correct en op tijd wordt uitgevoerd. Hierbij kan je denken aan;
  • Signaleren en beoordelen van contractverleningen van onze flexkrachten.
  • Controle van personeelsdossiers.
  • Facturen controleren.
  • Adviseren van vestigingen. Je onderhoudt goed contact met onze verschillende vestigingen en voorziet hen van advies en ondersteuning naar aanleiding van vragen die binnenkomen via Topdesk.

De afdeling Payroll & Billing schakelt met alle vestigingen en afdelingen binnen Olympia. Op deze manier leer je de gehele organisatie kennen en is het een mooie functie om door te groeien binnen de organisatie.

Functie-eisen

Het allerbelangrijkste vinden wij dat jouw persoonlijke waarden overeenkomen met onze kernwaarden; dat betekent dat jij van betekenis wilt zijn voor al onze collega’s en richting onze klanten, kandidaten en de maatschappij.

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en toegewijde medewerker om ons dynamische team te versterken. Ben jij iemand die graag de handen uit de mouwen steekt en commitment toont aan zowel het team als de werkzaamheden?

  • Om succesvol te zijn in deze functie vragen wij verder het volgende:
  • Een MBO-4 werk- en denkniveau.
  • Je hebt stage- of werkervaring in een administratieve werkomgeving.
  • Je hebt een proactieve, enthousiaste houding en een klantgerichte instelling.
  • Je hebt goede beheersing van Microsoft Office, ervaring met Excel is een pré.
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal en goede communicatieve vaardigheden zowel schriftelijk, als mondeling.
Arbeidsvoorwaarden

Bij Olympia staat de mens centraal. Je krijgt de kansen, vrijheid en verantwoordelijkheid om werk van betekenis te doen. Ondernemerschap en persoonlijke groei zitten in onze cultuur. Dat betekent dat we je uitdagen, investeren in je persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden bieden. Werken voor Olympia, dat betekent dit voor jou:

  • Voel je gewaardeerd in een omgeving waar iedereen welkom is
  • Maak, samen met ons, werk van je persoonlijke groei en ontwikkeling
  • Haal energie uit onze unieke ‘wij-maken-het-waar’ cultuur
  • Haal persoonlijke en maatschappelijke betekenis uit werk

Verder bieden we je:

  • Een dienstverband van 36 of 40 uur per week. Jij bepaalt wat het beste bij je past.
  • Een salaris tussen € 2.600 en € 3.639, dit is afhankelijk van je kennis en ervaring.
  • Onkostenvergoeding van €105,- netto per maand bij een 40-urige werkweek.
  • Een mooie bonus aan het einde van het jaar.
  • Bovengemiddeld veel vakantiedagen, 32,5 verlofdagen bij 40-urige werkweek. 
  • 8% vakantietoeslag.
  • Volledige reiskostenvergoeding op basis van al het openbaar vervoer door middel van een zakelijke OV-kaart of een kilometervergoeding vanaf 10 km (€0,23 per kilometer). 
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een gunstige pensioenregeling en korting op verzekeringen.
  • Een laptop en smartphone om je werk goed te kunnen uitvoeren.
  • Bij Olympia geven we onze collega’s de mogelijkheid om drie officiële feestdagen per jaar om te ruilen voor een andere culturele of religieuze dag die voor hen belangrijk is. 
  • Eens per jaar een “Dag van betekenis”. Een vrije dag die je volledig zelf invult om iets te doen wat veel voor je betekent.
  • Het hybride werken met de juiste balans van werken op kantoor en vanuit huis.
  • Een inspirerende, moderne en bovenal duurzame werkplek. Wij zijn gevestigd in het Pharos-gebouw tegenover station Hoofddorp.
  • Opleidingsmogelijkheden die passen bij jouw ontwikkeldoelen.

Geïnteresseerd?

Wil je meer weten over Olympia? Of meer over de functie van Medewerker Payroll & Billing Administratie bij Olympia? Neem contact op met Merve Kaplan, Recruitment Business Partner via 06 51 05 70 91 of via m.kaplan@olympia.nl. Ken jij iemand anders waarvoor dit dé droombaan zou kunnen zijn? Stuur deze vacature dan vooral door en geef zo betekenis aan werk.



Functie:Administratieve medewerkers, algemeen
Startdatum:12-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3465 – 3465
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via m.kaplan@werkenbijolympia.nl of 31651057091. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Sassenheimkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de sassenheimkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures sassenheim
  2. Administratief Medewerker Olympia 12-06-2024

Bekijk ook andere vacatures