Vacature Administratief medewerker

Administratief medewerker in Katwijk Zh

Bedrijfsomschrijving

Onze opdrachtgever is een echte bekende in Katwijk. Het is een unieke groep bedrijven waarin de ontwikkeling van de bouw, nieuwbouw, vastgoed én makelaardij gecombineerd wordt. Ze realiseren indrukwekkende projecten in de regio en beschikken over meer dan 700.000 m2 vastgoed! Ook beschikken ze over eigen business centers met verschillende vestigingen in Haarlem, Leiden, Zoetermeer en Alphen aan den Rijn. Ze richten zich zowel commercieel als technisch op de projecten.

Er zijn ongeveer 130 mensen in dienst binnen deze dynamische werkomgeving. Ze vinden het belangrijk dat je jouw eigen verantwoordelijkheid neemt, daar tegenover staat flexibiliteit. Ze hebben zelfs een eigen personeelsvereniging die leuke uitjes organiseert, want leuke dingen doen met collega's vinden ze erg belangrijk! De locatie waar jij komt te werken is Katwijk en ze zijn goed bereikbaar met de auto.

Functieomschrijving

Voor deze financieel administratieve functie heb je ook contact met de klanten van het bedrijf! Je controleert en registreert facturen van energie en andere leveranciers voor een goede registratie en afrekening. Je denkt actief mee om de processen op de afdeling te verbeteren en stelt in overleg met de directie begrotingen op. Je overige taken bestaan uit:

  • Het controleren van grootboekrekeningen;
  • Je verzorgt de communicatie richting de klanten en collega’s over de afrekeningen;
  • Je berekent de service- en energie afrekeningen voor de klanten en stelt deze op.

Deze functie is beschikbaar voor 32 tot 40 uur per week.

Functie-eisen

Je kunt goed zelfstandig en nauwkeurig werken, verder beschik je over:

  • Mbo werk- en denkniveau;
  • Je beschikt over werkervaring in een soort gelijke functie;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend.
Arbeidsvoorwaarden
  • Je salaris is afhankelijk van leeftijd en ervaring en zal variëren tussen de €2350 en €2900 bruto per maand op basis van 40 uur.
  • Reiskostenvergoeding van €0,21 per kilometer;
  • Vakantiedagen en 8% vakantiegeld;
  • Direct op contract bij de opdrachtgever voor 12 maanden, met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Ruimte voor eigen inbreng en ideeën;
  • Toffe uitjes.

Is dit een functie op jouw lijf geschreven en ben jij als een vis in het water in het vastgoed? Reageer snel en we nemen contact met je op. Heb je vragen, bel dan naar 071 566 57 24 en vraag naar Eva of Kiki.



Functie:financieel administratief medewerker
Startdatum:22-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2900 – 2900
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via k.vanderborn@werk.olympia.nl of Kiki van der Born. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Sassenheimkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de sassenheimkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures sassenheim
  2. Administratief medewerker Olympia 22-05-2024

Bekijk ook andere vacatures