Vacature Adviseur Bedrijvendesk

Adviseur Bedrijvendesk in Leiden

Adviseur Bedrijvendesk met opleidingsprogramma-regio Leiden Haaglanden

Particulier & Zakelijk Klantadvies
  • Hybride
  • Den Haag
  • Nederland
  • 36 uur
  • Fulltime

Heb jij de ambitie om de MKB klanten van de Rabobank het beste advies te geven en te helpen aan de beste oplossing?

Jij & jouw functie
Als Adviseur Bedrijvendesk begin je met een opleidingsprogramma van zeven werken waarin je volledig voorbereid wordt om als Adviseur Bedrijvendesk in de praktijk aan de slag te kunnen gaan. De eerste drie weken richten zich op theoretische kennis. De vier opeenvolgende weken wordt jij gekoppeld aan een buddy die jou alle handvatten zal geven die jij nodig hebt. Zo kan jouw buddy jou helpen met de benodigde vaardigheden en het ontwikkelen van de benodigde competenties.
Tijdens jouw werk als Adviseur Bedrijvendesk draag je bij door online complexe vragen te beantwoorden en bij financieringsaanvragen te helpen voor de zakelijke klanten van de Rabobank.


Locatie

Deze specifieke vacature is voor de locatie Den Haag, maar wordt ook aangeboden op andere locaties (zie onze jobsite).

Prettig samenwerken

  • binnen het team de Bedrijvendesk
  • samen met circa 35 directe collega's
  • 32 tot 36 uur per week

Plezier & werk

' We werken samen in een hecht team waarbij er open gecommuniceerd wordt en iedereen van elkaar kan en wil leren. We motiveren en helpen elkaar zodat iedereen het beste uit zichzelf haalt. We hebben gezamenlijke doelen waar we ons dagelijks met hard werken voor inzetten maar waarbij er zeker ook veel ruimte is voor humor en gezelligheid.''
Lynda van Amerongen, Adviseur Bedrijvendesk


Een gemiddelde werkdag

Ben je benieuwd wat er op een gemiddelde werkdag op jouw to-dolijst staat? Denk bijvoorbeeld aan het zelfstandig (online) begeleiden van klanten bij (complexe) bankzaken en financiering gerelateerde vragen, de juiste actie ondernemen om de beste klantwaarde te geven, bijdragen aan commerciële teamdoelen en het signaleren en bijdragen aan verbetermogelijkheden in de dienstverlening en processen.


We geloven in de kracht van verschillen. Juist door de verschillen van mensen te combineren worden we een nog betere bank. We zijn dan ook benieuwd naar wat jij toevoegt aan ons team van de Bedrijvendesk.

'Werken bij de Bedrijvendesk betekent samenwerken met collega's en zakelijke klanten. Jij hebt de leiding over zowel jouw professionele en persoonlijke groei. Met coaching en begeleiding ontvang je actieve ondersteuning bij deze ontwikkeling. Als coach ga ik met jou aan de slag!''

Karin de Boed, Coach Bedrijvendesk.

Jouw toekomstige collega's verwelkomen je graag. Zij kunnen jouw hulp goed gebruiken bij het oplossen van complexe bankzaken en financieringsaanvragen van de MKB klant. Samenwerken is hierbij onze werkwijze; als 1 hecht team binnen Rabobank. Over Rabobank gesproken: we zijn een Nederlandse bank, actief in 38 landen voor onze ruim 9.500.000 klanten. Met deze klanten, onze leden en partners werken we zij aan zij aan een wereld waarin iedereen genoeg en gezond te eten heeft. Dichter bij huis werken we aan een land waarin gelukkige mensen wonen, werken en ondernemen.

Jij & jouw talent

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau met afgerond MBO 4 niveau diploma;
  • Kennis van dagelijkse of complexe bankzaken of de ambitie om je hierin te verdiepen.
  • Streven naar resultaat;
  • Focus op de klant;
  • Buiten de kaders kunnen denken.

Dit bieden we jou

  • van € 2.716,- tot € 3.880,- bruto per maand (schaal 6).
  • € 1.400,00 budget voor jouw persoonlijke ontwikkeling.
  • een combinatie van thuiswerken en op kantoor #hybride

Dit is een selectie van de arbeidsvoorwaarden voor een Adviseur Bedrijvendesk op basis van een 36-urige werkweek. Alle arbeidsvoorwaarden vind je op rabobank.jobs/nl/arbeidsvoorwaarden.
Jij & het sollicitatieproces

Enthousiast geworden? We ontvangen graag jouw reactie

op deze vacature Adviseur Bedrijvendesk bij Rabobank.

  • Wil je eerst nog vragen stellen over de functie? Dan kun je contact opnemen met Revy Rosalia, Teamlead Bedrijvendesk via
  • Op jouw vragen over het werken bij Rabobank en de procedure geven Bertine Rijssen, , via en , , via , , met plezier antwoord.

Goed om te weten:

  • Gesprekken vinden plaats via een videocall of op kantoor.
  • De antwoorden op veelgestelde vragen vind je op rabobank.jobs/nl/veelgestelde-vragen.
  • Een beoordeling van de betrouwbaarheid behoort tot de procedure.
  • #LI-JC1

Solliciteren In 5 stappen

We leren je graag beter kennen.

Leuk dat je solliciteert! Wij nemen alle cv's en brieven door. Na sluitingsdatum krijg je zo snel mogelijk een reactie.

Stap 2 Eerste gesprek

Je maakt online kennis met meestal je leidinggevende en een directe collega. We willen weten of je bij de functie en het team past. En jij hebt vast ook veel vragen aan ons.

Stap 3 Tweede gesprek

Stap 4 Aanbod

Ben jij de nieuwe collega die we zoeken en word jij ook blij van ons? Dan krijg je een goed aanbod per e-mail. Bij sommige functies moet je eerst nog een assessment doen.

Stap 5 Screening

Tijdens de screening onderzoeken we of je betrouwbaar genoeg bent om voor Rabobank te werken.

Adviseur Bedrijvendesk met opleidingsprogramma-regio Leiden Haaglanden

Contract type Fulltime

Locatie Den Haag (NL)

Werkplek Hybride

Referentienummer JR_00107255

Vakgebied Particulier & Zakelijk Klantadvies



Functie:adviseur bedrijvendesk
Startdatum:28-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2716 – 3880
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Rabobank via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Sassenheimkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de sassenheimkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures sassenheim
  2. Adviseur Bedrijvendesk Rabobank 28-05-2024

Bekijk ook andere vacatures