Functieomschrijving
• Behandelen van klachten en meldingen op verkeersgebied;
• Behandelen van aanvragen, wijzigingen en opzeggingen van gehandicaptenparkeerplaats;
• Adviseren over verkeersmaatregelen en wegafzettingen, APV- en evenementenvergunningen;
• Adviseren van bereikbaarheid bij evenementen/ wegwerkzaamheden;
• Het voorbereiden en afhandelen van beheer taken;
• Het voorbereiden en afhandelen van verkeersbesluiten;
• Administratief ondersteuning adviseurs team verkeer;
• Implementeren van het gemeentelijk verkeersbeleid;
• Bevorderen van de verkeersveiligheid voor langzaam verkeer en verzorgen van verkeerseducatie voor onder meer scholen
Functie-eisen· Je hebt een relevante opleiding op HBO niveau en actuele kennis van Wet- en regelgeving, Beleid en procedures.
· Je bent sociaal vaardig en communiceert op een prettige wijze met bewoners, externen en collega’s binnen en buiten het team
· Je hebt verstand van verkeer
· Je hebt kennis van CROW-richtlijnen.
Functie: | Specialisten op het gebied van beleidsadministratie |
Startdatum: | 01-02-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 16 – 16 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Yacht via annemiek.lukas@yacht.nl of Annemiek Lukas. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Sassenheimkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de sassenheimkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Sassenheim via Sassenheimkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Sassenheimkrant.nl.
© Sassenheimkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.