Bedrijfsomschrijving
Als je bij Olympia komt werken ga je een avontuur aan. Je sluit je aan bij een professionele uitzendorganisatie waar een sfeer heerst van ondernemerschap, collegialiteit en grote ambities. Binnen Olympia is geen ruimte voor discriminatie. Iedereen doet ertoe, iedereen is welkom. Alle mensen, van jong tot oud en iedere afkomst, geloof, geslacht, seksuele voorkeur, nationaliteit, et cetera. Ieder mens is uniek en brengt een unieke waarde.
Als backoffice medewerker ben je het verlengstuk van al je eigen collega's van Olympia MKB- en Grootbedrijf en werk je samen met de afdeling Payroll & Billing. Je standplaats is op het hoofdkantoor in Hoofddorp, maar als je in de randstad woont is er een mogelijkheid om ook vanuit de vestiging in de buurt te werken. Hoe fijn is dat! Ook kun je in deze rol langs andere vestigingen gaan om de verbinding op te zoeken en elkaar beter te leren kennen. Want uiteindelijk onderneem je samen en ben je ook onderdeel van alle successen die je met elkaar behaalt.
FunctieomschrijvingAls backoffice medewerker ben je onmisbaar voor de interne collega's van Olympia MKB- en Grootbedrijf, maar ook voor al je klanten met wie je samenwerkt. We maken dagelijks mooie carrières waar en daarin is jouw bijdrage cruciaal. Als medewerker backoffice ben je, met de juiste toepassing van wet– en regelgeving en Cao's, verantwoordelijk voor het totale administratieve proces rondom (door- en her) plaatsingen van onze flexkrachten, de onboarding, urenverwerking, verloning en controle op de facturatie. Deze uitdaging is weggelegd voor een collega met een hands-on mentaliteit en iemand die graag dienstverlenend aan de slag wilt gaan. Of ben jij een intercedent die wat minder commercieel aan de slag wilt gaan? Dan is dit jouw baan! Het is een brede en afwisselende functie waarbij jij uiteindelijk zorgt dat flexkrachten veilig aan het werk kunnen gaan, hoe waardevol is dat. Een greep uit jouw werkzaamheden:
Je kunt snel schakelen, hebt structuur en begrijpt de commerciële belangen van je intercedenten en consultants. Verder weet jij altijd het overzicht te bewaren en ben jij volwaardig sparringpartner voor je eigen collega's en je contactpersonen (van diverse organisaties) met wie je samenwerkt. Nauwkeurigheid, kwaliteit en de klant- en kandidaat beleving staan hierbij centraal. Om deze functie tot een succes te maken vragen we verder:
Bij Olympia staat de mens centraal. Je krijgt de kansen, vrijheid en verantwoordelijkheid om werk van betekenis te doen. Ondernemerschap en persoonlijke groei zitten in onze cultuur. Dat betekent dat we je uitdagen, investeren en in je persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden bieden. Werken voor Olympia? Dan beloven wij jou dit:
Verder bieden we je:
Geïnteresseerd? We kijken uit naar je sollicitatie. Solliciteren kan via het sollicitatieformulier. Wil je eerst wat meer weten over de functie of over Olympia? Bel dan met onze Corporate Recruiter Sarah Khatab op 0641122405 of stuur een mailtje naar corporaterecruitment@olympia.nl.
Functie: | Administratieve medewerkers, algemeen |
Startdatum: | 12-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2775 – 2775 |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via s.khatab@werkenbijolympia.nl of 31651187579. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Sassenheimkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de sassenheimkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Sassenheim via Sassenheimkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Sassenheimkrant.nl.
© Sassenheimkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.