Vacature Binnendienst medewerker

Binnendienst medewerker in Zoeterwoude

Bedrijfsomschrijving

Voor onze opdrachtgever zijn zitcomfort en interieuroplossingen lust en leven. In Nederland en België zijn zij al ruim veertig jaar actief op de zakelijke markt als importeur, adviseur en leverancier. Zij weten hoe ze klanten gezonder, comfortabel en eleganter kunnen laten zitten. De drijfveer is steeds weer hun passie voor innovatieve oplossingen die het leven en werken van mensen gemakkelijker te kunnen maken. Het kantoor en showroom zijn gevestigd in Zoeterwoude. Er heerst een informele bedrijfscultuur met de allerleukste collega’s, persoonlijke aandacht en veel humor.

Zij zijn goed bereikbaar vanuit Leiden en Den Haag. 

Functieomschrijving

Voor onze opdrachtgever die actief is in de zitcomfort op de zakelijke markt zoeken ze een commercieel binnendienst medewerker! Je bent samen met de collega's verantwoordelijk voor het totale proces van de verkoop. Dit begint bij het adviseren van klanten tot de nazorg als de aankoop eenmaal compleet is. Je hebt veel telefonisch contact en geeft advies aan bijvoorbeeld projectinrichters, architecten en eindklanten. Ook zet je graag interne projecten op en begeleid en coördineer je dit samen met je collega's. Je overige werkzaamheden bestaan uit:

  • Het samenstellen van offertes;
  • Verwerken van orders;
  • Het opvolgen en begeleiden reclamaties. 

De functie is beschikbaar voor 32 tot 40 uur per week. 

Functie-eisen

Je zorgt dat het contact moment een echte beleving is! Je bent een aanpakker met een goede dosis humor. Verder beschik je over:

  • Een Mbo- werk en denkniveau met voorkeur in de richting van handel of commerciële economie;
  • Enige werkervaring in een soort gelijke functie;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift, het zou helemaal leuk zijn als je ook de Duitse taal beheerst!
  • Je woont in de regio en beschikt over een rijbewijs. 
Arbeidsvoorwaarden
  • Een salaris op basis van kennis en kunde tussen de €2400 en €3000 bruto op basis van 40 uur per week;
  • Een tijdelijk contract met uitzicht op een vast contract;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Vakantiegeld 8%;
  • 25 vakantiedagen op basis van een 40-urige werkweek;
  • Mogelijkheden voor cursussen en opleidingen;
  • Gezamenlijke lunch of een potje tafelvoetbal;
  • Actieve personeelsvereniging met regelmatig leuke uitjes! 

Wil je meer weten? bel naar 071-5665724 en vraag naar Eva of Kiki.



Functie:administratief medewerker binnendienst
Startdatum:22-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3000 – 3000
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via k.vanderborn@werk.olympia.nl of Kiki van der Born. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Sassenheimkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de sassenheimkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures sassenheim
  2. Binnendienst medewerker Olympia 22-05-2024

Bekijk ook andere vacatures