Vacature Commercieel medewerker binnendienst

Commercieel medewerker binnendienst in Noordwijkerhout

Bedrijfsomschrijving

Je komt te werken bij een internationaal bedrijf dat uitblinkt in het ontwerpen en fabriceren van hoogwaardige doseersluizen en wisselkleppen voor industrieën die droge stoffen in bulk verwerken. Denk onder andere aan de (dier)voedingsindustrie, farmaceuten, producenten van biomassa, de plasticindustrie of de productie van melkproducten, zoals babyvoeding. Deze producten zorgen ervoor dat fabrieken verzekerd zijn van een betrouwbare aanvoer van grondstoffen voor hun productielijnen.Zij staan voor innovatie, hoogwaardige kwaliteit en gecertificeerde betrouwbaarheid.

Het kantoor bevindt zich in Noordwijkerhout en is goed bereikbaar vanuit Leiden, Hoofddorp, Amsterdam en de Duin- en Bollenstreek. Er is gratis parkeergelegenheid voor de deur.

Functieomschrijving

Als commercieel binnendienst medewerker help je alle klanten met het vinden van de juiste oplossingen voor hun specifieke behoeften. Wat de vraag ook is: je vindt altijd een creatieve oplossing om het maatwerk te bieden waar jullie bekend om staan: industriële hoogwaardige doseersluizen en wisselkleppen. Ze worden over de hele wereld gebruikt en ingezet in de droge stoffen bulkindustrie. Daarom is het belangrijk dat je verschillende talen spreekt, flexibel én klantgericht bent zodat je klanten en relaties kan onderhouden uit verschillende tijdzones. 

Jouw werkzaamheden bestaan uit het volgende: 

  • Je stelt offertes op en volgt deze dan ook op;
  • Je adviseert klanten over de producten en diensten en zoekt samen met hen naar de juiste oplossingen;
  • Je onderhoudt relaties met klanten;
  • Je werkt nauw samen met het verkoopteam en de productieafdeling.

Dit betreft een fulltime functie, maar parttime is bespreekbaar. 

Functie-eisen

'Je bent iemand met technisch inzicht én weet dit in de praktijk toe te passen'.

  • Hbo werk- en denkniveau in een commerciële en/of technische richting; 
  • Minimaal twee jaar ervaring in een soortgelijke functie; 
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Ervaring met MS Windows en ERP-systemen.
Arbeidsvoorwaarden
  • Salarisindicatie op basis van 40 uur per week: € 3.130 - € 4.120 bruto per maand, afhankelijk van kennis en ervaring; 
  • Arbeidsvoorwaarden volgens de CAO Metalektro.
  • Reiskostenvergoeding van €0,21 per kilometer;
  • 40 vakantiedagen en 8% vakantiegeld; 
  • Je gaat tijdelijk aan de slag met uitzicht op vast dienstverband; 
  • Ruimte om jezelf en je vaardigheden te ontwikkelen;
  • Een geweldige baan bij een wereldwijde marktleider; 
  • Een professioneel en internationaal team met enthousiaste collega’s; 

Zie jij jezelf dit wel doen? Dan staat de opdrachtgever te springen om jou. Heb je nog een inhoudelijke vraag? Dan kun je die stellen aan Eva of Kiki, bel dan naar 071 566 57 24.



Functie:commercieel medewerker binnendienst (administratief)
Startdatum:05-03-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:4120 – 4120
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via s.dubbeldeman@werk.olympia.nl of Suzette Dubbeldeman. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Sassenheimkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de sassenheimkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Sassenheim
  2. Commercieel medewerker binnendienst Olympia 05-03-2024

Bekijk ook andere vacatures