Vacature Commercieel medewerker

Commercieel medewerker in Lisse

Bedrijfsomschrijving

Je komt te werken bij een familiebedrijf in de Bollenstreek, tussen de decoraties en kleurrijke bloemen. Een bedrijf die al meer dan 40 jaar de producent is van Hollandse droogbloemen en importeur is van natuurlijke decoratiematerialen. Ze zijn continue bezig met vernieuwing en houden rekening met trends en seizoensgebonden kleuren. Dit doen ze vanuit een modern geautomatiseerde locatie in Lisse, met een magazijn die recent nog verbouwd is en 360 zonnepanelen heeft. Ze zijn uniek in het toevoegen van waarde aan gedroogde producten en het beheersen van het volledige droogproces.

Het bedrijf blijft groeien en ziet volop kansen en ontwikkelingen. Daar kun jij een onderdeel van zijn, zolang jij enthousiast bent om aan de slag te gaan. Dit doe je niet alleen, maar samen met het supportteam. Dat bestaat uit twee collega’s waar jullie de Accountmanagers ondersteunen. Er heerst een gezellige, informele sfeer waar uiteraard hard word gewerkt.

Ze zijn goed te bereiken met de auto vanuit Leiden, Zoetermeer en Haarlem.

Functieomschrijving

Als commercieel medewerker heb jij een afwisselende functie waar je zorgt voor het gehele orderproces. We zijn op zoek naar iemand die graag het verschil wil en durft te maken, iemand met een proactieve houding die de mouwen opstroopt. Je coördineert, benadert klanten voor extra informatie en ondersteunt de Accountmanager in landen zoals Engeland, Frankrijk en Amerika. Je hebt een serieuze rol wat betreft het artikelbeheer binnen het ERP-systeem en krijgt energie van veranderingen.

Hoe ziet deze rol eruit:

  • Je uniformeert processen en zorgt dat deze op een professionele manier worden uitgerold, waarbij jouw kennis goed overgebracht word;
  • Je werkt offertes en prijslijsten uit, organiseert het transport van de producten en zorgt voor eventuele exportdocumenten;
  • Je neemt orders aan en zorgt voor de gehele afhandeling, wat bestaat uit twee tot drie keer een ochtend online orderbehandeling.

Werken binnen een internationale omgeving word je enthousiast van en je weet goed het overzicht te bewaken. Je bent iemand die nauwkeurig werkt, zelfstandig, maar ook goed in teamverband kan werken. Met jouw organisatorische vaardigheden kun jij een goede inhaalslag maken en ben je in staat om in processen te denken.

Dit betreft een fulltime functie, waarin 32 uur ook mogelijk is.

Functie-eisen

‘Een uitdaging ga jij niet uit de weg!’

  • Mbo/hbo werk- en denkniveau;
  • Aantal jaren werkervaring in een commerciële binnendienst functie;
  • Bekend met ERP- en CRM pakketten;
  • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, Frans is helemaal mooi meegenomen.
Arbeidsvoorwaarden
  • Salaris tussen de €3.000 en €3.500 bruto per maand op basis van 40 uur per week;
  • Reiskostenvergoeding van €0,21 per kilometer;
  • Pensioen- en premieregeling;
  • 20 vakantiedagen en vijf snipperdagen;
  • Ruimte voor eigen inbreng;
  • Contract via Olympia of direct op contract bij de opdrachtgever;
  • Doorgroeimogelijkheden binnen afdelingen/teams;
  • Korting op het assortiment;
  • Personeelsactiviteiten.

Leuke functie he! Heb je vragen, bel dan naar 071 566 57 24 en vraag naar Eva of Kiki. Wij vertellen je graag meer over het bedrijf en de functie. Ze zijn hard op zoek dus je kunt zo aan de slag.



Functie:commercieel medewerker binnendienst b2b
Startdatum:03-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3500 – 3500
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via e.vanmarwijk@werk.olympia.nl of Eva van Marwijk. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Sassenheimkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de sassenheimkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures sassenheim
  2. Commercieel medewerker Olympia 03-06-2024

Bekijk ook andere vacatures