Functieomschrijving
Wil jij deze lente ons team versterken? We zoeken coördinatoren voor het inchecken op de Keukenhof, open van 21 maart tot 12 mei. Samen met twee collega's ontvang en check je horecapersoneel in.
Heb je eigen vervoer om om 7:00 uur op het park in Lisse te zijn? En ben je enthousiast om acht weken ervaring op te doen in een internationale omgeving? Solliciteer nu!
wat bieden wij jouAls coördinator voor incheckactiviteiten op de Keukenhof, help je je Randstad-collega's met de dagelijkse incheck van medewerkers. Je bent praktisch, proactief en nauwkeurig. Organiseren zit in je bloed! Goede beheersing van Nederlands en Engels is cruciaal om iedereen goed te kunnen helpen.
Eigen vervoer naar Lisse is een must. Je staat namelijk om 07:00 uur klaar om iedereen fris en alert te verwelkomen!
Als coördinator voor incheckactiviteiten bij de Keukenhof draag je de verantwoordelijkheid voor de dagelijkse incheck van het horecapersoneel. Elke dag melden zij zich voor hun shift bij jou aan. Jouw taak is ervoor te zorgen dat ze voorzien zijn van de juiste kleding en op tijd bij het juiste restaurant in het park arriveren.
Indien er gaten in de planning ontstaan door bijvoorbeeld zieke medewerkers, ben jij degene die vervanging regelt en dit in de planning verwerkt. Daarnaast vervul je een essentiële rol in het begeleiden en motiveren van de medewerkers, zodat zij zich verbonden voelen met ons team. Kortom, als coördinator voor incheckactiviteiten ben je een cruciale schakel tussen Randstad en ons horecapersoneel!
Keukenhof, gelegen in Lisse, is een lentepark dat jaarlijks zo'n 1,5 miljoen bezoekers trekt. Hier kunnen bezoekers genieten van de prachtige bloemen van Nederlandse bodem. Randstad biedt jou de kans op een unieke werkervaring in deze bijzondere omgeving!
Wil jij aan de slag als horeca medewerker en de bezoekers van de Keukenhof een top dag bezorgen? En heb je zin om 8 weken te knallen? Dan is horeca medewerker bij Keukenhof echt iets voor jou! Reageer direct door te solliciteren via de ‘solliciteer button’. We kijken uit naar je sollicitatie en nemen graag de mogelijkheden met je door.
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. SollicitatieprocedureJe maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!
Functie: | receptionist |
Startdatum: | 26-02-2024 |
Ervaring: | Geen ervaring |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 13 – 13 |
Uren per week: | 16 – 16 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via albronkeukenhof@nl.randstad.com of 020-3544813. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Sassenheimkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de sassenheimkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Sassenheim via Sassenheimkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Sassenheimkrant.nl.
© Sassenheimkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.