Vacature Customer Care Representative

Customer Care Representative in Alphen aan den Rijn

Functieomschrijving

Jij bent oplossingsgericht, niet bang om de telefoon op te pakken en echt een sparringspartner voor klanten. Kom je werken in een datastorage bedrijf in Alphen aan den Rijn?

wat bieden wij jou
  • € 2300 - € 2700 bruto per maand obv 40 uur pw
  • tijdelijk met uitzicht op contract bij de klant
  • 40 uur, 32 uur bespreekbaar
  • mogelijk om gedeeltelijk thuis te werken
wie ben jij

Analytisch en oplossingsgericht denken met een commerciële instelling zijn je op het lijf geschreven waarbij jouw sociale en netwerkvaardigheden goed van pas komen. Zo weet jij proactief je klanten en collega’s positief te verrassen en hun vraagstukken te tackelen. Je bent positief ingesteld, communicatief vaardig en kunt goed met systemen en rapportages uit de voeten, bijvoorbeeld in Excel.

  • Minimaal een MBO4+, bij voorkeur een HBO-niveau.
  • Ervaring in een vergelijkbare functie.
  • Naast Nederlands en Engels liefst ook kennis van de Franse taal om de Belgische klanten te bedienen, dit is echter niet noodzakelijk.
wat ga je doen

Variatie in je werk? Check! Want jij helpt de zakelijke klanten van het bedrijf in Nederland en België verder met de meest uiteenlopende vragen. Je moet soms goed doorvragen om de vraag achter de vraag te ontdekken. Met jouw ervaring en goede persoonlijke vaardigheden neem je de complexere klantgesprekken voor je rekening. Je traint klanten in het gebruik van onze systemen en hebt een coördinerende rol bij belangrijke onderwerpen als klachtafhandeling en datalekken. Bij je rol voer je behorende

administratieve taken uit.

waar ga je werken

Een internationale organisatie gevestigd in Alphen die zich richt op informatiebeheer van diverse bedrijven.

sollicitatie

Ben jij degene die het team bij dit bedrijf gaat versterken? Solliciteer snel!

Heb je een vraag, bel of mail ons gerust via de onderstaande contactgegevens.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!



Functie:Informatieverstrekkers
Startdatum:27-5-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:2700 – 2700
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via markt.alphen@nl.randstad.com of 0172 428 420. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Sassenheimkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de sassenheimkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures sassenheim
  2. Customer Care Representative Randstad 27-05-2024

Bekijk ook andere vacatures