Vacature Customer Support

Customer Support in Noordwijk Zh

Bedrijfsomschrijving

Onze opdrachtgever is een dynamische groothandel met passie voor verlichting en interieur. De collectie wordt samengesteld met veel liefde en aandacht voor de producten, zelfs voor de allerkleinste details. Denk hierbij aan sfeervolle verlichting, comfortabele meubels en unieke woonaccessoires. Het assortiment dat onder andere in Nederland, China, India en Polen wordt geproduceerd, kom je tegen in winkels door heel Europa.

De afdeling Customer Support & Sales bestaat uit een enthousiast en hecht team van 17 medewerkers die altijd voor elkaar klaar staan. Binnen het team heb je veel eigen verantwoordelijkheid waar eigen inbreng en ideeën gewaardeerd worden.

De opdrachtgever in Noordwijk is goed bereikbaar vanuit zowel Leiden, Haarlem, Zoetermeer als Sassenheim met de auto, de fiets als het OV.

Functieomschrijving

Als Customer Support ben je enthousiast en ga jij voor de 100% positieve klantervaring. Er vallen verschillende verantwoordelijkheden onder jou, van het ontvangen van klanten tot aan het beantwoorden van vragen. Je draagt zorg aan de orders, de planning en het opvolgen hiervan.

Hoe ziet een dag er verder uit?

  • Je handelt klachten af en zoekt altijd naar een passende oplossing;
  • Je beantwoordt de vragen van de klant via de e-mail of telefoon;
  • Je verzorgt de rondleiding voor bestaande en potentiële klanten in de showroom.

Je bent een visite kaartje voor het bedrijf wat betreft klanten. Je vindt het ook geen probleem om acquisitie te doen en samen met het team ben jij eindverantwoordelijk. Je hebt een empathisch vermogen, biedt graag een luisterend oor en denkt altijd in oplossingen. Van A tot Z regel jij het bestelproces met als doel tevreden klanten en een positieve relatie.

Dit betreft een fulltime functie, maar 32 uur is ook goed.

Functie-eisen

‘Motivatie en inzet zijn het belangrijkst!’

  • Je beschikt over een mbo werk- en denkniveau;
  • Je beschikt over relevante werkervaring zoals Customer Support medewerker;
  • Je beheerst de Nederlandse, Engelse én Duitse taal in woord en geschrift;
Arbeidsvoorwaarden
  • Salaris tussen de €2.400 en €3.400 bruto per maand bij 40 uur per week;
  • Reiskostenvergoeding van €0,21 per kilometer;
  • 25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld;
  • Pensioenregeling;
  • Direct op contract bij de opdrachtgever;
  • Thuiswerken is mogelijk;
  • 30% korting op eigen aankopen in het assortiment;
  • Aandacht en ruimte voor jouw eigen ontwikkeling dmv trainingen;
  • Borrels en teamuitjes.

Een leuke dynamische werkomgeving en een baan waar ruimte en vrijheid mogelijk zijn. Interesse? Reageer via de blauwe knop of bel naar 071 566 57 24 en vraag naar Eva of Kiki. Dan vertellen wij jou graag meer over deze leuke baan!



Functie:administratief medewerker customer service
Startdatum:03-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3400 – 3400
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via e.vanmarwijk@werk.olympia.nl of Eva van Marwijk. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Sassenheimkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de sassenheimkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures sassenheim
  2. Customer Support Olympia 03-06-2024

Bekijk ook andere vacatures