Vacature Data Assistent Controller

Data Assistent Controller in Alphen aan den Rijn

Bedrijfsomschrijving

Je komt te werken bij een internationaal bedrijf, een netwerkorganisatie op niveau. Ze beschikken over een internationaal netwerk, maar binnen de vier muren heerst er een open cultuur en prettige werksfeer. Ze vinden het belangrijk dat je op je plek zit en kunt zijn wie je wilt zijn. Ze hebben acht Nederlandse vestigingen waar ze hun klanten advies geven op het gebied van accountancy, belastingen en financiële vraagstukken.

Ze passen hun expertise aan op de beweging van het bedrijf, of het nu een grote corporate organisatie is of een klein MKB bedrijf in de buurt. Samen met de klant gaan ze op zoek naar het beste advies, waardoor ze sneller en pro-actiever kunnen inspelen op de ontwikkelingen.

Ze zijn goed bereikbaar vanuit steden zoals Leiden, Zoetermeer en Den Haag met de auto. Je kunt parkeren op het parkeerdek. Kom je met openbaar vervoer, dan stopt er een bus vlakbij op vier minuten loopafstand.

Functieomschrijving

Als assistent controller leg jij de laatste hand op managementrapportages die je samen met je collega's hebt opgesteld. Je bent verantwoordelijk voor het verzamelen, analyseren en het rapporteren van data. De data weet jij op een goede manier naar boven te halen en te vertalen naar een duidelijk verhaal. Als alles compleet en verwerkt is doe je de presentatie aan het management én weet jij iedereen te overtuigen van de verbetersuggesties. 

De functie is parttime of fulltime beschikbaar voor 32 tot 40 uur per week. 

Functie-eisen

Goede communicatieve en sociale vaardigheden komen goed van pas! Verder beschik je over: 

  • Je hebt een hbo-opleiding in de richting van bedrijfseconomie;
  • Je hebt affiniteit met ICT en data;
  • Je beschikt over kennis van rapportage tools van PowerBi, Afas en Alure;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
Arbeidsvoorwaarden
  • Salaris afhankelijke van studie en ervaring, tussen de €3.000 en €4.500 bruto per maand op basis van 40 uur;
  • Reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer;
  • Winstdeling afhankelijk van prestatie;
  • Direct op contract bij de opdrachtgever;
  • 29 vakantiedagen en 8% vakantiegeld;
  • Mogelijkheid tot bijkopen en/of ruilen van feestdagen;
  • Trainingen en persoonlijke ontwikkeling;
  • Vrijdagmiddagborrel en leuke uitjes met het kantoor.

Lijkt dit wel een functie voor jou? Reageer dan via de blauwe knop, dan nemen we binnen 24 uur contact met je op. Heb je nog een vraag, bel dan naar 071 566 57 24 en vraag naar Eva of Kiki. Wij vertellen je graag meer over het bedrijf en de functie!



Functie:assistent-accountant
Startdatum:11-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:4500 – 4500
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via e.vanmarwijk@werk.olympia.nl of Eva van Marwijk. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Sassenheimkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de sassenheimkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures sassenheim
  2. Data Assistent Controller Olympia 11-06-2024

Bekijk ook andere vacatures