Vacature Financieel medewerker

Financieel medewerker in Leiden

Bedrijfsomschrijving

Je komt te werken bij een internationaal bedrijf, een netwerkorganisatie op niveau. Ze beschikken over een internationaal netwerk, maar binnen de vier muren heerst er een open cultuur en prettige werksfeer. Ze vinden het belangrijk dat je op je plek zit en kunt zijn wie je wilt zijn. Ze hebben acht Nederlandse vestigingen waar ze hun klanten advies geven op het gebied van accountancy, belastingen en financiële vraagstukken.

Ze passen hun expertise aan op de beweging van het bedrijf, of het nu een grote corporate organisatie is of een klein MKB bedrijf in de buurt. Samen met de klant gaan ze op zoek naar het beste advies, waardoor ze sneller en pro-actiever kunnen inspelen op de ontwikkelingen.

Het kantoor in Leiden is goed bereikbaar vanuit steden zoals Leiden, Zoetermeer en Den Haag met de auto. Je kunt voor de deur parkeren. Kom je met openbaar vervoer, dan is het station Leiden Centraal op vijf minuten loopafstand. 

Functieomschrijving

Als Financieel Medewerker ga je aan de slag in Leiden. Je komt te werken als aanvoerder van een leuk, enthousiast en dynamisch team! Zij zijn net als jij bezig met de financiële en fiscale administratie en rapportages. Ze doen hun best om de beste te zijn dus houden ze de klanttevredenheid goed in de gaten. 

Maar wat zijn jouw taken?

  • Coördineren en ondersteunen van het team. Je zorgt ervoor dat iedereen zijn taken efficiënt en volgens afspraak uitvoert. Dit betekent dat je soms moet motiveren, corrigeren, ruimte geven of ingrijpen om het team op koers te houden;
  • Het behalen van resultaten. Je hebt een scherp inzicht in de opdrachten en gebruikt slimme technieken en analytische vaardigheden om de gestelde doelen te bereiken. Je weet precies wat je wanneer moet doen om succesvol te zijn;
  • Succes vieren en verbeteren. Bij het behalen van doelen zorg je voor een viering van de successen samen met jouw team. Tegelijkertijd blijf je kritisch en zoek je naar manieren om de doelen nog beter of sneller te realiseren.

Dit betreft een parttime/fulltime functie tussen de 24 en 40 uur per week. Dit is bespreekbaar. 

Functie-eisen

Jij beschikt over leidinggevende capaciteiten en enthousiasmeert jouw team met jouw eigen enthousiasme! Daarnaast:

  • Je beschikt over hbo werk- en denk niveau;
  • Je hebt aantal jaar werkervaring met geautomatiseerde systemen en boekhoudkunde;
  • Je hebt een opleiding gevolgd op administratief of economisch gebied;
  • Kritisch en resultaatgericht. 
Arbeidsvoorwaarden
  • Salaris afhankelijke van studie en ervaring, tussen de €3.000 en €4.500 bruto per maand op basis van 40 uur;
  • Reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer;
  • Winstdeling afhankelijk van prestatie;
  • Direct op contract bij de opdrachtgever met uitzicht op een vaste aanstelling;
  • 29 vakantiedagen en 8% vakantiegeld;
  • Mogelijkheid tot bijkopen en/of ruilen van feestdagen;
  • Trainingen en persoonlijke ontwikkeling;
  • Vrijdagmiddagborrel en leuke uitjes met het kantoor.

Leuke functie hé! Heb je vragen, bel dan naar 071 566 57 24 en vraag naar Eva of Kiki. Wij vertellen je graag meer over het bedrijf en de functie!



Functie:assistent business controller
Startdatum:11-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:4500 – 4500
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via e.vanmarwijk@werk.olympia.nl of Eva van Marwijk. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Sassenheimkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de sassenheimkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures sassenheim
  2. Financieel medewerker Olympia 11-06-2024

Bekijk ook andere vacatures