Vacature HR Officer

HR Officer in Sassenheim

Bedrijfsomschrijving

De opdrachtgever is een snelgroeiend en dynamisch bedrijf, gevestigd in Sassenheim. Een prachtig kantoor waar creativiteit, talent en optimalisatie hoog aan het vaandel staat. Het is ooit opgericht door computerprogrammeurs met passie voor de 3D, inmiddels een internationaal software bedrijf. Met ongeveer 50 collega’s in Nederland en 30 in het buitenland blijven ze groeien. Ze zijn de afgelopen jaren zelfs verdubbeld!

Hun doel voornamelijk is om de mogelijkheden van architecten te realiseren. Een tool te creeren waar resultaten met hoge kwaliteit aanwezig zijn. Dus een technische tekening met 3D afbeeldingen. Ben je fan van Kopen zonder Kijken? Dan weet je dus hoe zij de badkamer en keuken voorbeelden laten zien door middel van hun hardware.

In maar liefst 180 landen verspreid gebruiken bureaus hun software om het leven een beetje mooier te maken. Vanuit Sassenheim, een heel gaaf ontwikkelt pand waar iedereen met passie werkt. Een diverse internationale werkomgeving waar een informele cultuur en samenhorigheid aanwezig is.

Ze zijn goed te bereiken vanuit steden zoals Leiden, Den Haag en Haarlem met de auto. Er is gratis parkeergelegenheid voor de deur aanwezig. Je kunt uiteraard ook met de fiets komen en vlakbij stopt een bus.

Functieomschrijving

Als HR officer kun jij direct aan de slag binnen de HR afdeling die jij samen aanpakt met de HR manager. Iemand die stevig in zijn schoenen staat, want dit snelgroeiende bedrijf streeft hoge doelen na. Je bent een belangrijke spin het web wat betreft HR-vraagstukken, salarisadministratie, maar ook het arbobeleid. Je bent bezig met het assisteren van beoordelingen, bijwerken van het HR handboek en je faciliteert bij de communicatie naar nieuwe medewerkers, Het is een diverse, maar veeleisende functie waar ervaring vereist is in het werkveld.

Hoe ziet jouw functie eruit?

  • Je draagt zorg bij de maandelijkse salarisadministratie (wordt deels uitbesteed) en houdt salariswijzigingen in de gaten;
  • Je houdt je bezig met het opstellen van arbeidscontracten;
  • Je handelt de ziekmeldingen netjes af, blijft in contact met de arbo dienst en volgt protocollen op;
  • Je regelt trainingen voor nieuwe medewerkers of documenten voor de buitenlandse collega’s.

Een breed takenpakket en je hebt daarom een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Je streeft naar perfectie en probeert alles zo efficiënt en soepel te laten verlopen. Naast jouw HR taken pakket, pak je ook taken op zoals onderhoud van het pand of eventuele veiligheidsmaatregelen die nageleefd moeten worden. Er zijn externe contracten die jij jaarlijks opvolgt en bent in contact met verschillende facilitaire diensten.

Jij als HR officer bent een professional en enorm toegewijd wat betreft medewerkers en collega’s. Daarom past deze rol jou perfect!

Dit betreft een parttime functie van 28 uur per week, 40 is ook mogelijk! Het liefst drie tot vier dagen per week. Alles is bespreekbaar.

Functie-eisen

‘Professioneel, toegewijd én mensgericht’

  • HR gerelateerde opleiding of verwant vakgebied zoals Facility;
  • Aantal jaren werkervaring binnen de HR-administratie/payroll;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Bekend met de Nederlandse Arbeidswet- en regelgeving.
Arbeidsvoorwaarden
  • Salaris tussen de €3.000 en €5.000 bruto per maand op basis van 40 uur, kijkend naar ervaring;
  • Reiskostenvergoeding van €0,21 per kilometer;
  • 30 vakantiedagen en 8% vakantiegeld;
  • Pensioenopbouw;
  • Direct op contract bij de opdrachtgever;
  • Vaste work-from-home woensdagen;
  • Gratis lunch op kantoor;
  • Gratis toegang tot de fitnessruimte op kantoor;
  • Leuke uitjes en borrels.

Lijkt dit echt jouw bedrijf en functie? Wacht niet met reageren! Druk op de blauwe knop, dan nemen wij binnen een werkdag contact met je op. Heb je een vraag, bel dan naar 071 566 57 24 en vraag naar Eva of Kiki. Wij vertellen je graag meer over het bedrijf!



Functie:assistent salarisadministrateur
Startdatum:16-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:5000 – 5000
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via e.vanmarwijk@werk.olympia.nl of Eva van Marwijk. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Sassenheimkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de sassenheimkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures sassenheim
  2. HR Officer Olympia 16-05-2024

Bekijk ook andere vacatures