Vacature Import medewerker

Import medewerker in Hoofddorp

Wat ga je doen?

In de deze veelzijdige rol als import medewerker onderhoud je alle zakelijke en internationale contacten. Je werkt klantgericht en weet wat vriendelijkheid inhoud. Dit vraagt ook om geduld om alles in de hectiek te kunnen uitzoeken voor de klant, leverancier of chauffeur. In deze functie heb je eigen verantwoordelijkheid en werk je ook nauw samen met andere afdelingen. Daarnaast heb je ook administratieve werkzaamheden die je gaat verrichten. Kortom, een mooie gevarieerde baan! Dit is wat er onder je verantwoordelijkheid valt:

  • Een correcte operationele afhandeling van luchtvracht export en import zendingen.
  • Telefonisch en digitaal contact.
  • Het verwerken van de facturatie.
Interesse om ons team te versterken? Solliciteer nu!

Jouw kwaliteiten

Graag zien we het volgende in je terug als import medewerker:

  • Je hebt een mbo werk- en denkniveau.
  • Je bent communicatief sterk in woord en geschrift in de Nederlandse taal.
  • Je hebt ervaring met Word en Excel, je werkt veel in Excel en weet hier mee om te gaan.
  • Je bent service- en klantgericht en kan snel schakelen.

Wat krijg je ervoor terug?

Help je graag mensen en kijk je altijd net even verder dan ieder ander? Dan zijn we op zoek naar jou! Als import medewerker kom je te werken op de import afdeling Lucht en Zeevracht in Hoofddorp. Je bent het aanspreekpunt tussen klanten, toeleveranciers, vervoerders en de douane. Je onderhoudt deze zakelijke contacten met een commerciële inslag en toewijding. Je neemt de transportopdrachten aan en handelt deze correct af. De lading en het klanten aanbod kunnen we gevarieerd noemen. Dit zie je als een mooie uitdaging en je krijgt hier energie van. Het bruto maandsalaris varieert vanaf €2.800,- - €3.000,-

We bieden je:

  • Een bruto uurloon vanaf € 16 per uur (afhankelijk van de ervaring wat je meebrengt).
  • Fulltime werk van 40 uur per week, maandag tot en met vrijdag met werktijden van 08.30 - 17.00 uur.
  • Reiskosten vergoeding.
  • Ontwikkelingsmogelijkheden; UBN biedt verschillende cursussen aan om je te kunnen blijven ontwikkelen in je functie.

Waar ga je werken?

Our Client started in the Netherlands in 1986 at Amsterdam (Schiphol) airport and is offering a total controlled forwarding services on a door to door basis. With own offices and exclusive agents in all major cities in the world. They are able to provide our customers a hand tailor made service.



Functie:Inklaringsagenten en expediteurs
Startdatum:07-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2800 – 3000
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met UBN Uitzendbureau via esmee@ubnuitzendbureau.com of onbekend. Of bezoek hun website https://www.ubnuitzendbureau.com.

Deel de vacature:

Redactie Sassenheimkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de sassenheimkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures sassenheim
  2. Import medewerker UBN Uitzendbureau 07-06-2024

Bekijk ook andere vacatures