Vacature Interim Directiesecretaresse / Management Assistent

Interim Directiesecretaresse / Management Assistent in Leiden

Voor onze opdrachtgever, de NGO-tak van een zeer bekende internationale organisatie en gevestigd in Leiden, zijn wij op zoek naar een Interim Directiesecretaresse / Management Assistent (freelancer / zzp'er) voor 32 - 38 uur per week. Start is in de tweede helft van juni en naar verwachting zal deze opdracht tot ongeveer medio februari 2025 duren.

Over de organisatie

Onze opdrachtgever is een zelfstandige NGO maar wordt gefinancierd door een van de bekendste retailers van de wereld. Het primaire doel van de organisatie is een beter leven creëren voor mensen. Zij geloven dat de twee grootste bedreigingen voor de toekomst van kinderen wordt veroorzaakt door klimaatverandering en armoede. Dit zijn complexe problemen die samenwerken vereisen om systeemverandering te stimuleren. Ze werken nauw samen met internationale partners om oplossingen te vinden waarmee ze de grootste impact kunnen creëren d.m.v. financiering. Dit alles met het doel om het leven van kwetsbare kinderen te verbeteren door gezinnen in staat te stellen om een duurzaam bestaan op te bouwen en klimaatverandering te bestrijden en het hoofd te bieden.

Wat je gaat doen

Als Interim Directiesecretaresse / Management Assistent ben je de steun en toeverlaat van een tweetal directeuren en ondersteun je op secretarieel, administratief en organisatorisch gebied in de breedste zin van het woord. Beide directeuren sturen een eigen team aan en zodoende heb je veel contact met interne en externe stakeholders. Verder plan je o.a. afspraken in, boekt reizen, zorgt voor de juiste documenten / notulen en coördineert de follow-up acties naar interne en externe stakeholders. Je takenpakket bestaat o.a. uit:

  • Ondersteunen van een tweetal directeuren in de breedste zin van het woord
  • Complex agendabeheer
  • Notuleren, opstellen van actie en besluitenlijsten en zorgen voor de juiste follow up.
  • Voorbereiden van afspraken
  • Boeken van reizen, hotels en vervoer. 
  • Contact onderhouden met interne en externe stakeholders 

Wie ben jij

  • HBO werk- en denkniveau, 
  • 32 - 38 uur per week beschikbaar (fulltime is een pré)
  • Zeer goede beheersing van de Engelse taal, zowel in woord als geschrift (voertaal binnen de organisatie is Engels)
  • Bereid om te reizen met het OV (kantoor zit vlakbij Leiden Centraal)
  • Ontzorgen, plannen en het managen van zaken zit in je bloed
  • Verder ben je flexibel, representatief, positief ingesteld en bent in staat om op hectische momenten snel rust te creëren.

Wat je krijgt

Voor deze opdracht zoeken wij een freelancer / zzp'er en geldt een inkooptarief tussen €65 en €70 per uur inclusief reiskosten.



Functie:Administratief secretarissen en uitvoerende secretarissen
Startdatum:27-5-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met High Quality via info@high-quality.nl of onbekend. Of bezoek hun website https://www.high-quality.nl/.

Deel de vacature:

Redactie Sassenheimkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de sassenheimkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures sassenheim
  2. Interim Directiesecretaresse / Management Assistent High Quality 27-05-2024

Bekijk ook andere vacatures