Vacature Klantenservice medewerker

Klantenservice medewerker in Alphen aan den Rijn

Bedrijfsomschrijving

Je gaat aan de slag bij een wereldwijde organisatie die zich specialiseren op innovatieve tandtechniek. Denk aan algemene tandheelkundige benodigdheden tot gespecialiseerde instrumenten en apparatuur van een praktijk of laboratorium. Ze leveren voornamelijk aan tandartsen, orthodontisten, kaakchirurgen en tandtechnici. Ze blijven hun producten uitbreiden en kijken naar oplossingen hoe de dagelijkse werkzaamheden steeds efficiënter kunnen.

Het hoofdkantoor is gevestigd in Alphen aan den Rijn. Er heerst een prettige sfeer en jij vindt werken in een team dan ook heel fijn. Een dynamische omgeving waar elke dag anders is. Maar.. wel twee keer per week vers fruit, want gezondheid vinden ze uiteraard belangrijk. Verder hebben ze verschillende laboratoria in Meppel, Groningen, Maastricht en Den Bosch.

Ze zijn goed bereikbaar met de auto vanuit Leiden, Zoetermeer en Den Haag. Je kunt gratis voor de deur parkeren. Er stopt redelijk dichtbij een bushalte waar je nog een aantal minuten moet lopen.

Functieomschrijving

Als klantenservice medewerker voor dit tandheelkunde bedrijf zorg jij voor de perfecte service! Je luistert naar de klanten en beantwoord hun vragen per telefoon en e-mail. Je luistert dus naar de behoefte van de klant en biedt een effectieve oplossing aan. Daarnaast verwerk je klantinformatie en interacties met de klanten nauwkeurig in het systeem. Je signaleert trends en veel voorkomende problemen en kaart deze aan bij het management. Daarnaast stel je tandtechnische werkstuk offertes op.

De functie is parttime/fulltime beschikbaar voor 32 tot 40 uur per week.

Functie-eisen

Je bent klantvriendelijk en servicegericht verder beschik je over: 

  • Een afgeronde mbo-opleiding;
  • Ervaring in de tandheelkunde;
  • Uitstekende communicatie in het Nederlands en Engels;
  • Goede kennis van het MS Office, met name Excel en CRM-Systemen;
Arbeidsvoorwaarden
  • Een salaris tussen de €2.700 en €3.200 bruto per maand op basis van 40 uur per week;
  • 25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld;
  • Reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer;
  • Een contract voor bepaalde tijd met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Pensioenregeling;
  • Ruimte voor ontwikkeling;
  • Vers fruit op werk;
  • Mogelijkheid tot deelname aan bedrijfsfitness, fietsplan en collectieve zorgverzekering.

Is dit jouw ideale baan? Solliciteer direct of bel naar 071-5665724 en vraag naar Eva of Kiki.



Functie:klantenservice medewerker hypotheken
Startdatum:12-06-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3200 – 3200
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via k.vanderborn@werk.olympia.nl of Kiki van der Born. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Sassenheimkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de sassenheimkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures sassenheim
  2. Klantenservice medewerker Olympia 12-06-2024

Bekijk ook andere vacatures