Bedrijfsomschrijving
Qredits is de enige landelijk opererende Microfinancieringsorganisatie in Nederland en op de Caribische eilanden. Qredits verstrekt zakelijke kredieten tot € 250.000, coaching en trainingen aan startende en bestaande ondernemers in het MKB. De organisatie is in 2009 gestart en de afgelopen jaren sterk gegroeid tot een van de grootste alternatieve zakelijke dienstverleners in Nederland. Qredits heeft op dit moment 135 medewerkers in dienst. Het hoofdkantoor is gevestigd in Almelo. Het team in de buitendienst (ca 25 adviseurs) bedient de markt vanuit kantoren in Almelo, Amsterdam, Rotterdam, Arnhem en Eindhoven.
FunctieomschrijvingIn de functie van manager bedrijfsadvies ben je verantwoordelijk voor de aansturing en het functioneren van de teams die gevestigd zijn in de Randstad. Dit zijn teams met vak volwassen en zelfstandige bedrijfsadviseurs die ieder een eigen portefeuille met klanten bedienen. We zoeken bij voorkeur iemand die woonachtig is in de Randstad.
Als leider heb je een natuurlijk overwicht. Op basis van je kennis en ervaring fungeer je als sparringpartner voor de adviseurs, ook als het gaat over krediet technische vraagstukken of complexe klantsituaties. Ervaring met zakelijke kredietverlening is daarbij vereist. Je bent in staat makkelijk te verbinden maar bent ook duidelijk. Je bent helder in je visie en besluitvaardig. Je bent in staat beleidskeuzes van Qredits uit te leggen en deze vervolgens tot uitvoering te brengen en te monitoren. Je bewaakt het sociale karakter in ons financieringsbeleid. Je vind het leuk om veranderingstrajecten te managen. Je bent de spreekbuis richting directie over wat er leeft onder de bedrijfsadviseurs en je komt met voorstellen voor verbeteringen. Je hebt ervaring met het aansturen van commerciële mensen. Je bent in staat makkelijk te verbinden en vertrouwen te realiseren en heel duidelijk een kader te scheppen waarin we met elkaar werken. Afspraak is afspraak. Je vertegenwoordigt Qredits ook in belangrijke netwerken, zoals de samenwerking met KvK, ondernemersorganisaties en intermediairs.
Je bent een belangrijke spil tussen het hoofdkantoor en de teams in het land. We verwachten dat je bereid bent één dag per week op het hoofdkantoor in Almelo te zijn. De rest van de week werk je samen in en met je teams op locatie. Ook vind je het leuk om waar nodig zelf klanten te helpen en samen met je adviseurs regelmatig klantgesprekken te doen. Je bent de belangrijkste sparringpartner van de commercieel directeur en werkt daarnaast nauw samen met je collega’s uit het management team (binnendienst, beheer&risk, marketing en Academy).
Functie-eisenRelevante HBO/WO opleiding.
Relevante Opleidingen op gebied van zakelijke kredietverlening en management
Ruime ervaring in de zakelijke kredietverlening, bij voorkeur in de financiële sector.
Minimimaal 3-5 jaar management ervaring op het gebied van aansturing van commerciële medewerkers.
ArbeidsvoorwaardenSalarisindicatie €6.500 bruto per maand
13e maand én premievrij pensioen
25 vakantiedagen per jaar
Ruimte om trainingen & opleidingen te volgen
Leaseauto, laptop en iPhone 13
Functie: | accountmanager zakelijke diensten |
Startdatum: | 27-5-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 90000 – 90000 |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Yacht via claudia.kiontke-smits@yacht.nl of 06-22555840. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Sassenheimkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de sassenheimkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Sassenheim via Sassenheimkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Sassenheimkrant.nl.
© Sassenheimkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.