Vacature Medewerker business support

Medewerker business support in Alphen aan den Rijn

Deel jouw technische adviezen met collega's als medewerker business support binnen dit internationale bedrijf! 

Wat krijg jij?

  • Fulltime contract: Direct in dienst bij het bedrijf.
  • Salaris: Een passend salaris, afhankelijk van je ervaring.
  • Flexibiliteit: Mogelijkheid om deels vanuit huis te werken.
  • Vakantiedagen: Bij een fulltime dienstverband krijg je 40 vakantiedagen.
  • Reiskostenvergoeding: Reiskosten worden vergoed.
  • Pensioenregeling: Een goede pensioenregeling.
  • Collegiale sfeer: Leuke collega’s met ruimte om van elkaar te leren.
  • Producttrainingen: Trainingen om je productkennis te verbreden.
  • Winstdeling en activiteiten: Winstdeling en leuke activiteiten.

Functieomschrijving

In deze rol werk je op de afdeling die verantwoordelijk is voor de verkoop en advisering aan OEM-klanten en dealers. Als business support medewerker ondersteun je je internationale collega's en zorg je ervoor dat geen enkel detail over het hoofd wordt gezien. Je controleert als medewerker business support offertes en denkt mee over welke technische producten het beste aan de behoeften van de klant voldoen. Taken die op je pad komen, zijn onder andere aanbestedingen, projectopnames en het coördineren van technische vertalingen van product specificaties.

Jouw verantwoordelijkheden

  • Technische Ondersteuning: Bied technische ondersteuning aan je collega’s wereldwijd en leer hen de mogelijkheden van de producten kennen.
  • Commerciële Kansen: Signaleer commerciële kansen en calculeer offertes.
  • Beoordeling Product aanvragen: Beoordeel aanvragen voor niet-standaard producten en coördineer intern de realisatie hiervan, in overleg met betrokken afdelingen.

Hier ga jij werken

Bij een toonaangevend technisch bedrijf dat hoogwaardige en unieke oplossingen biedt voor watermanagement. Dit internationale bedrijf richt zich op ontwikkeling, productie, verkoop en service, en exporteert naar 100 landen. Alle producten worden in-house bedacht en geproduceerd, waardoor de betrokkenheid van werknemers groot is. Het hoofdkantoor is gevestigd in Alphen aan den Rijn en er werken zo'n 120 mensen.

Wat breng jij mee?

  • Opleiding: Bij voorkeur een hbo-opleiding of hbo-werk- en denkniveau door soortgelijke werkervaring.
  • Technische kennis: Aantoonbare affiniteit en interesse in techniek.
  • Internationale ervaring: Ervaring met werken op internationaal niveau is belangrijk als medewerker business support.
  • Communicatieve vaardigheden: Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift. 

Ben jij de commerciële schakel op internationaal vlak die wij zoeken? Dan ontvangen wij graag jouw sollicitatie. 



Functie:Informatieverstrekkers
Startdatum:27-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Antenna via nieuwvennep@antennagroep.nl of onbekend. Of bezoek hun website https://antennagroep.nl/.

Deel de vacature:

Redactie Sassenheimkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de sassenheimkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures sassenheim
  2. Medewerker business support Antenna 27-05-2024

Bekijk ook andere vacatures