Vacature Medewerker klantenservice

Medewerker klantenservice in Hoofddorp

Functieomschrijving

Wist je dat je voor het afspelen van muziek in een openbare ruimte, zoals restaurants en winkels, toestemming nodig hebt van de makers van de muziek? Wel zo eerlijk natuurlijk! Als klantenservice medewerker bij het Service Centrum van BumaStemra en Sena zorg je dat horeca-gelegenheden, winkels, werkruimten en overige gelegenheden hieraan voldoen. Hebben zij vragen? Dan sta jij hen te woord. Klinkt deze vacature jou als muziek in de oren? Lees dan snel verder en kom meer te weten over dit bedrijf.

wat bieden wij jou
  • € 17,31 - € 20,08 bruto per uur
  • mogelijkheid om deels vanuit huis te werken
  • werken in Hoofddorp (naast het station)
  • 32-40 uur per week
  • na verloop van tijd direct op contract
  • Werken aan jouw persoonlijke ontwikkeling
wie ben jij
  • beheerst de Nederlandse taal goed in woord en geschrift;
  • MBO 4 werk- en denkniveau;
  • beschikbaar voor 32-40 uur per week;
  • hebt ervaring met klantcontact;
  • ervaring met CRM systemen is mooi meegenomen.
wat ga je doen

Als medewerker klantenservice ben jij het aanspreekpunt voor de klanten van SCAN. Met een

flinke dosis enthousiasme informeer en adviseer jij de klant over de verschillende licenties. Je maakt muzieklicenties aan of wijzigt deze direct in het systeem.

Naast het contact met klanten, behoren administratieve werkzaamheden rondom de licenties tot jouw takenpakket. Geen dag is hetzelfde en dat maakt deze functie afwisselend en uitdagend!

  • contact met klanten, zowel telefonisch als per mail;
  • je wil graag dat de klanten tevreden zijn en werkt hier hard voor;
  • muzieklicenties aanmaken in het CRM systeem
waar ga je werken

Stichting Service Centrum Auteurs- en Naburige rechten (SCAN) verzorgt de administratieve afhandeling van muzieklicenties voor de beheersorganisaties BumaStemra en Sena. SCAN bestaat uit 35 medewerkers, waarvan 9 werknemers werkzaam zijn op de klantenservice afdeling. Het team is warm en ervaren. Ze schakelen onderling veel met elkaar en bespreken ook regelmatig bepaalde casussen. Zodra je van start gaat, zal je door een buddy worden ingewerkt. Ben je helemaal ingewerkt? Dan is het ook mogelijk om deels vanuit huis te werken.

  • hybride werken is mogelijk, zodra je volledig bent ingewerkt;
  • on the job inwerken met buddy;
  • goede afwisseling in administratieve en telefonische werkzaamheden;
  • gratis parkeergelegenheid en reiskostenvergoeding aanwezig.
sollicitatie

Heb je interesse? Spreekt deze rol als klantenservice medewerker jou aan? Solliciteer dan snel met jouw up-to-date CV! We nemen snel contact met je op voor een telefonisch interview!

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!



Functie:klantadviseur
Startdatum:10-06-2024
Ervaring:Geen ervaring
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:20 – 20
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via callflexrecruitment@nl.randstad.com of 020-5208875. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Sassenheimkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de sassenheimkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures sassenheim
  2. Medewerker klantenservice Randstad 10-06-2024

Bekijk ook andere vacatures