Vacature Medewerker Payroll & Billing Expertise

Medewerker Payroll & Billing Expertise in Hoofddorp

Bedrijfsomschrijving

Als je bij Olympia komt werken ga je een avontuur aan. Je sluit je aan bij een professionele uitzendorganisatie waar een sfeer heerst van ondernemerschap, collegialiteit en grote ambities.

Jouw standplaats is het hoofdkantoor van Olympia in Hoofddorp. Wij werken activity based en passen onze werkplek aan op onze activiteiten waarbij vanuit huis werken zeker tot de mogelijkheden behoort.In deze rol rapporteer je aan Claire Jeelof-Nilsson (Teamleider Payroll&Billing Expertise). Het totale team bestaat uit 13 collega’s. Samen met het hele team en de rest van de organisatie streef je er dagelijks naar om iedere dag 1% te verbeteren. Wat werken bij Olympia zo leuk maakt? Geen dag is bij ons hetzelfde.

Functieomschrijving

De afdeling Payroll en Billing Expertise is een dynamische en toegewijde afdeling die zich inzet voor nauwkeurigheid, integriteit en klanttevredenheid. We zijn op zoek naar een (ervaren) salarisadministrateur die onze passie voor cijfers en detail deelt.

Als Medewerker Payroll & Billing Expertise speel je een cruciale rol in het waarborgen van een correcte en tijdige salarisverwerking. Je hebt een scherp oog voor detail, bent analytisch sterk en hebt passie voor het oplossen van complexe vraagstukken.

Je verantwoordelijkheden zijn onder andere; 

  • Het uitvoeren van correctieberekeningen en ervoor zorgen dat deze nauwkeurig en tijdig worden doorgevoerd.
  • Het adviseren en beantwoorden van vragen vanuit de vestigingen over de salarisstroken van onze flexkrachten.
  • Het verwerken van voorschotten en andere relevante administratieve taken.
  • Het analyseren van gegevens en signaleren van eventuele afwijkingen of fouten.
  • Het actief bijdragen aan de optimalisatie van onze salarisadministratieprocessen.
Functie-eisen

Het allerbelangrijkste vinden wij dat jouw persoonlijke waarden overeenkomen met onze kernwaarden; dat betekent dat jij van betekenis wilt zijn voor al onze collega’s en richting onze klanten, kandidaten en de maatschappij.

Om succesvol te zijn in deze functie vragen wij verder het volgende:

  • Een MBO4 werk- en denkniveau.
  • Je toont graag initiatief, bent resultaatgericht en hebt oog voor detail.
  • Je hebt werkervaring in een administratieve werkomgeving.
  • Je hebt goede beheersing van Microsoft Office, ervaring met Excel is een vereiste.
  • Je hebt ervaring in de salarisadministratie.
Arbeidsvoorwaarden

Bij Olympia staat de mens centraal. Je krijgt de kansen, vrijheid en verantwoordelijkheid om werk van betekenis te doen. Ondernemerschap en persoonlijke groei zitten in onze cultuur. Dat betekent dat we je uitdagen, investeren in je persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden bieden. Werken voor Olympia, dat betekent dit voor jou:

  • Voel je gewaardeerd in een omgeving waar iedereen welkom is
  • Maak, samen met ons, werk van je persoonlijke groei en ontwikkeling
  • Haal energie uit onze unieke ‘wij-maken-het-waar’ cultuur
  • Haal persoonlijke en maatschappelijke betekenis uit werk

Verder bieden we je:

  • Een dienstverband van 36 of 40 uur per week. Jij bepaalt wat het beste bij je past.
  • Een salaris tussen € 2.678 en € 4.123, dit is afhankelijk van je kennis en ervaring.
  • Onkostenvergoeding van € 105 netto per maand bij een 40-urige werkweek.
  • Een mooie bonus aan het einde van het jaar.
  • Bovengemiddeld veel vakantiedagen, 32,5 verlofdagen bij 40-urige werkweek. 
  • 8% vakantietoeslag.
  • Volledige reiskostenvergoeding op basis van al het openbaar vervoer door middel van een zakelijke OV-kaart of een kilometervergoeding vanaf 10 km (€0,23 per kilometer). 
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een gunstige pensioenregeling en korting op verzekeringen.
  • Een laptop en smartphone om je werk goed te kunnen uitvoeren.
  • Bij Olympia geven we onze collega’s de mogelijkheid om drie officiële feestdagen per jaar om te ruilen voor een andere culturele of religieuze dag die voor hen belangrijk is. 
  • Eens per jaar een “Dag van betekenis”. Een vrije dag die je volledig zelf invult om iets te doen wat veel voor je betekent.
  • Het hybride werken met de juiste balans van werken op kantoor en vanuit huis.
  • Een inspirerende, moderne en bovenal duurzame werkplek. Wij zijn gevestigd in het Pharos-gebouw tegenover station Hoofddorp.
  • Opleidingsmogelijkheden die passen bij jouw ontwikkeldoelen. 

Geïnteresseerd?

Wil je meer weten over Olympia? Of meer over de functie van Medewerker Payroll & Billing Expertise bij Olympia? Neem contact op met Merve Kaplan, Recruitment Business Partner via 06 51 05 70 91 of via m.kaplan@olympia.nl. Ken jij iemand anders waarvoor dit dé droombaan zou kunnen zijn? Stuur deze vacature dan vooral door en geef zo betekenis aan werk.



Functie:Specialisten op het gebied van personeelszaken en loopbaanontwikkeling
Startdatum:12-06-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:4601 – 4601
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via m.kaplan@werkenbijolympia.nl of 31651057091. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Sassenheimkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de sassenheimkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures sassenheim
  2. Medewerker Payroll & Billing Expertise Olympia 12-06-2024

Bekijk ook andere vacatures