Bel
Nieuwenhuis Buitenleven
Wij zoeken een enthousiaste Office Manager.
Hou je van afwisselend werk? Dan hebben wij de ideale baan voor jou. We zoeken namelijk een Office Manager voor ons bedrijf in Nieuw-Vennep. Benieuwd naar wat je gaat doen? Lees dan snel verder.
Wanneer je als Office Manager aan de slag gaat bij Nieuwenhuis Buitenleven ben jij hét eerste aanspreekpunt aan de telefoon. Je verbindt gesprekken door en beantwoordt zelf de klantvragen. Als alle klanten te woord zijn gestaan, zijn er ook administratieve werkzaamheden die op jou liggen te wachten. Je kunt hierbij denken aan het beantwoorden van e-mails, het beheren van het artikelensysteem (denk aan het bijhouden van prijswijzigingen en actueel houden van beeldmateriaal), het factureren van orders, het bijhouden en bestellen van kantoorartikelen en het informeren van klanten over hun lopende order. Met jouw werkzaamheden ben je de schakel tussen de verkoop en logistiek. Je controleert bijvoorbeeld in overleg met de verkoop en logistiek de geplaatste orders op beschikbaarheid van de producten en verzorgd de planning van onze vrachtwagen. Kortom, een baan als Office Manager bij Nieuwenhuis Buitenleven is heel veelzijdig.
Daarnaast vragen wij je ook nog om een deel van de marketing voor je rekening te nemen. Hierbij moet je denken aan het versturen van de nieuwsbrieven, het bijhouden van de website en socials en het maken van promoties en reclame. Ben je creatief en punctueel, dan is deze baan zeker geschikt voor jou!
Jouw taken:
• Het op tijd aannemen van inkomende telefoongesprekken voor informatie en het doorverbinden van overige telefoongesprekken.
• Het voeren van de inkoopadministratie en verkoopadministratie.
• Het beheren van kantoorbenodigdheden.
• Je bent de schakel tussen de verkoop en logistiek.
• Planning bezorgingen.
• Facturatie particulieren.
• Alle voorkomende administratieve kantoorwerkzaamheden, zoals het beantwoorden van e-mails en bijhouden van de WhatsApp.
• Nieuwsbrieven opstellen voor ons klantbestand.
• Het actueel houden van de website & socials.
• Het verzorgen van promoties/ reclame
Heb je interesse of eventueel nog vragen? Stuur je cv en motivatie dan op naar of neem contact op met ons via .
Wij hebben een match als:
• Je communicatief vaardig & creatief bent.
• Je in staat bent om zelfstandig te kunnen werken.
• Je voor minimaal 32 uur per week beschikbaar bent.
• Het uitvoeren van administratieve werkzaamheden en de telefoon opnemen voor jou geen probleem is.
• Je planmatig en inzichtelijk kan werken.
Wat biedt Nieuwenhuis Buitenleven:
• Een marktconform salaris
• Gezellige werksfeer met enthousiaste collega's
• Ruimte voor eigen ideeën en inbreng
• Een informele werksfeer met ruimte om je te ontwikkelen.
Waar ga je werken?
Werken bij de Nieuwenhuis Buitenleven betekent werken bij een gezonde en groeiende organisatie. Een organisatie waarbij service en een eigenwijze aanpak voor onze klanten het verschil maken.
Functie: | office manager |
Startdatum: | 27-5-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 32 – 32 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Nieuwenhuis Buitenleven via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Sassenheimkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de sassenheimkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Sassenheim via Sassenheimkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Sassenheimkrant.nl.
© Sassenheimkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.