Vacature Office Manager

Office Manager in Hoofddorp

Maatschappelijke Raad Schipholzoekt een Officemanager

  • 32-36 uur per week
  • Locatie: Hoofddorp

Kom jij werken bij de Maatschappelijke Raad Schiphol?

Ben jij een organisatietalent? Vind jij het een uitdaging om met verschillende mensen samen te werken binnen het maatschappelijke speelveld rondom de luchthaven Schiphol? Wil jij werken bij een klein en dynamisch bureau in Hoofddorp? Kijk dan eens naar deze leuke vacature voor een Officemanager.

De Maatschappelijke Raad Schiphol is een adviesraad die streeft naar een betere leefkwaliteit voor de omwonenden van Schiphol. De MRS heeft een ondersteunend bureau met een klein team van gedreven mensen. Het bureau heeft een actieve rol in het ondersteunen en faciliteren van de MRS bij onder andere de plenaire vergaderingen, het schrijven van adviezen, het laten uitvoeren van onderzoek en het faciliteren van de dialoog en participatietrajecten met de omgeving. Meer informatie over de MRS vind je hier: https://maatschappelijkeraadschiphol.nl/nieuws/wij-zoeken-een-nieuwe-officemanager/

 

Wat ga je doen als Officemanager?

Als officemanager ben je de spin in het web van het uitgebreide netwerk van Maatschappelijke Raad Schiphol. Iedereen kent je en veel informatiestromen lopen via jou.

Tot de voornaamste taken van de officemanager behoren:

·         Ondersteuning van de voorzitter en secretaris-directeur van de MRS en de overige medewerkers van het MRS bureau.

·         Het organiseren van afspraken en bijeenkomsten voor de voorzitter van de MRS, in samenspraak met het MRS bureau.

·         Plannen, organiseren en voorbereiden van de plenaire MRS vergaderingen en bijeenkomsten van de Raad van Toezicht, alsmede overige bijeenkomsten, in samenspraak met het MRS bureau.

·         Notuleren van de vergaderingen Raad van Toezicht.

·         Aanspreekpunt voor de leden van de MRS.

·         Aanspreekpunt voor facilitaire dienstverleners (schoonmaak, huismeester, e.d.).

·         Reguliere secretariële werkzaamheden zoals agendabeheer, (digitale) post.

·         Beheren van het (digitale) archief, inclusief archivering.

·         Beheren van het leden- en adressenbestand van de MRS.

·         Het verzorgen van de financiële administratie en processen, in samenwerking met het administratiekantoor.

·         Overige voorkomende werkzaamheden.

Wanneer past deze baan bij jou?

·         Je beschikt over relevante werkervaring in een soortgelijke functie.

·         Je bent pro actief, stressbestendig en beschikt over uitstekend organisatievermogen.

·         Je beschikt over uitstekende sociale vaardigheden, waaronder tact en empathisch vermogen.

·         Je hebt goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden.

·         Probleemoplossend-en improvisatievermogen.

Wat bieden we jou?

·         Werken in een enthousiast en ambitieus team met een focus op
 plezier.

·         Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. Denk aan: een pensioenregeling via ABP, reisvergoeding, flexibele werktijden, mogelijkheden tot thuiswerken en we stellen een laptop ter beschikking. Je standplaats is Hoofddorp.

·         MRS heeft haar eigen arbeidsvoorwaarden en volgt daarbij de salarisinschaling van de CAO Rijk 2024-2025. Afhankelijk van je ervaring ga je tussen minimaal € 3.165 en maximaal € 4.440 bruto per maand verdienen bij een 36-urige werkweek (schaal 9 CAO Rijk). Vanwege de recent afgesloten CAO Rijk 2024-2025 worden deze bedragen met ingang van 1 juli 2024 verhoogd naar minimaal € 3.484 en maximaal € 4.868 bruto per maand bij een 36-urige werkweek.

·         In eerste instantie krijg je een contract voor 1 jaar, bij goed functioneren uitzicht op een vast dienstverband. Je werkt bij voorkeur 32 tot 36 uur per week.

Geïnteresseerd?

We gaan graag met jou in gesprek. Stuur je motivatie met je CV naar werving@maatschappelijkeraadschiphol.nl, ten aanzien van Inge Kok, secretaris-directeur. Voor vragen en aanvullende informatie verwijzen we je graag naar onze website of kun je contact opnemen met Inge Kok, via ikok@maatschappelijkeraadschiphol.nl.

Er is geen sluitingstermijn en zodra we goede kandidaten hebben gaan we daar mee in gesprek en kan het zijn dat de vacature is ingevuld.

Waar staat de Maatschappelijke Raad Schiphol voor?

Verbetering van de leefkwaliteit in het gebied rondom Schiphol: dat is waar de Maatschappelijke Raad Schiphol met zijn adviezen aan bijdraagt. De Maatschappelijke Raad Schiphol (MRS) is op 1 juli 2023 opgericht als onafhankelijke adviesorgaan van onder andere de minister van Infrastructuur en Waterstaat. De MRS bestaat uit bewonersvertegenwoordigers, experts/wetenschappers op uiteenlopende domeinen en vertegenwoordigers van maatschappelijke organisaties. De MRS brengt gefundeerde adviezen uit over de verbetering van de leefomgevingskwaliteit rondom Schiphol. Daarvoor kan de MRS ook onderzoek laten uitvoeren. De minister heeft een ‘appreciatieplicht’, de plicht om te reageren op de adviezen van de MRS.



Functie:Office manager
Startdatum:03-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:3484 – 4868
Uren per week:32 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Stichting ondersteuning Maatschappelijke Raad Schiphol via ikok@maatschappelijkeraadschiphol.nl of 31235685230. Of bezoek hun website https://maatschappelijkeraadschiphol.nl/nieuws/wij-zoeken-een-nieuwe-officemanager/.

Deel de vacature:

Redactie Sassenheimkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de sassenheimkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures sassenheim
  2. Office Manager Stichting ondersteuning Maatschappelijke Raad Schiphol 03-06-2024

Bekijk ook andere vacatures