Vacature Orderbegeleider

Orderbegeleider in Hillegom

Bedrijfsomschrijving

Deze opdrachtgever is een transactiemail bedrijf gevestigd in een mooi pand Hillegom. Groot of klein, eenvoudig of complex, ze verzorgen elke soort postmailing. Daardoor kunnen zij zich de grootste van Europa noemen, hoe leuk is dat om hier deel van uit te maken? Binnen deze organisatie vinden ze jouw persoonlijke ontwikkeling erg belangrijk, ze bieden dan ook genoeg ruimte om te blijven leren.

Ze zijn goed bereikbaar met de auto, die kun je parkeren voor de deur, en anders is de bushalte op 10 minuten loopafstand. Vooral vanuit Haarlem, Leiden en Amsterdam.

Functieomschrijving

Als orderbegeleider ben je verantwoordelijk voor het soepel verlopen van lopende orders en projecten. Voor dit transactiemail bedrijf in Hillegom speel je een cruciale rol bij het opstellen en behalen van deadlines, waarbij je proactief plant, organiseert en de voortgang bewaakt. Samen met de operationele medewerkers en de managers operations zorg je voor een vlekkeloze planning. Je bent continue bezig met het bijhouden van de planning en het bijsturen waar nodig. Als er veranderingen voordoen in de planning ben jij diegene die met oplossingen komt.

Je bent niet alleen de schakel voor de teams, maar ook een contactpersoon voor opdrachtgevers en leveranciers. Jouw aanpak en continue toezicht van de planningen dragen bij aan het succesvol behalen van doelen en het nakomen van de gemaakte afspraken. 

 Je overige taken bestaan uit:

  • Tijdig signaleren van knelpunten in aanvragen en waar nodig bijsturen om de deadlines te behalen;
  • Het intern en extern communiceren over status rondom aanvragen en projecten;
  • Administratieve werkzaamheden.

Deze functie is beschikbaar op fulltime of parttime basis voor 32-40 uur per week.

Functie-eisen
  • Je bent communicatief, servicegericht en een ster in plannen!
  • Je hebt een Mbo werk- en denkniveau;
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift.
Arbeidsvoorwaarden
  • Salaris op basis van kennis en kunde tussen de €2.600,- en €3.200,- bruto per maand op basis van 40 uur per week;
  • 25 vakantiedagen, als je beloofd dat je terugkomt;
  • Tijdelijk contract via Olympia, mogelijkheid tot vast dienstverband bij de opdrachtgever;
  • Reiskostenvergoeding €0,21 per kilometer;
  • Ruimte voor eigen creatieve inbreng;
  • Persoonlijke ontwikkeling;
  • Teamactiviteiten zoals een vrijdagmiddagborrel of BBQ in de zomer.

Enthousiast geworden: Solliciteer direct of bel naar 071 566 57 24 en vraag naar Eva of Kiki!



Functie:orderverwerker
Startdatum:03-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:3200 – 3200
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via j.versteegen@werk.olympia.nl of Julia Versteegen. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Sassenheimkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de sassenheimkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures sassenheim
  2. Orderbegeleider Olympia 03-06-2024

Bekijk ook andere vacatures