Vacature Projectondersteuner gemeente

Projectondersteuner gemeente in Leiden

Functieomschrijving

Je bent de rechterhand van de projectmanager bij een Zuid-Hollandse gemeente en helpt verschillende projecten naar een goed resultaat te brengen. Van de projectadministratie tot het coördineren van de besluitvorming en van het voorbereiden van persvragen tot de communicatie richting externe partijen.

Waar kom je terecht?

Voor een gemeente in regio Den Haag zoeken we een projectondersteuner. Deze stadse gemeente heeft een rijke historie en is dé stad van kennis en cultuur. Binnen de organisatie heerst een collegiale en open werksfeer. Medewerkers voelen zich verantwoordelijk en pakken hun werkzaamheden zelfstandig en professioneel op.

Als projectondersteuner help je de projectmanager om projecten van a tot z goed te laten verlopen. Je werkt samen met verschillende externe partijen, de projectteamleden en de communicatieadviseurs die gekoppeld zijn aan de projecten waar jij voor werkt.

Wat ga je doen?

  • Je bent verantwoordelijk voor de projectadministratie, waaronder de organisatie en voorbereiding van vergaderingen en bijeenkomsten, rapportages en verslagen, de financiële projectadministratie en (digitale) projectarchivering.
  • Je coördineert de ambtelijke en bestuurlijke besluitvorming en bereidt deze voor.
  • Je pakt in afstemming met de projectmanager zelfstandig taken en eventueel deelprojecten op, waaronder het schrijven van college- en raadsbesluiten en het zelfstandig leiden van overleggen binnen het projectteam en informatieavonden.
  • Je bereidt de antwoorden op pers-, college- en raadsvragen voor en stemt ze af met de projectmanager. Ook ben je contactpersoon en aanspreekpunt voor onder andere de betrokken communicatieadviseur en bestuursadviseur van de wethouder.
  • Je organiseert en coördineert communicatie-uitingen en -momenten, zoals nieuwsbrieven, persberichten, officiële openingen en participatie.
  • Je bereidt de communicatie voor met externe partijen, zoals ontwikkelaars, schoolbestuurders en nutspartijen en stemt die af met de projectmanager.
  • Je signaleert eventuele knelpunten bij de projectmanager, adviseert over oplossingen en onderneemt actie ter verbetering.

Wat breng je mee?

  • Je hebt minimaal een hbo-opleiding afgerond, met een specialisatie in bestuurskunde, organisatiekunde, planologie of stedelijke ontwikkeling.
  • Je hebt actuele en relevante ervaring bij een gemeente of maatschappelijke organisatie.
  • Je hebt aantoonbare recente ervaring met participatie, waaronder stakeholdermanagement en het opstellen van een stakeholderanalyse.
  • Je hebt aantoonbare ervaring met projectmatig werken bij een gemeente of maatschappelijke organisatie.

Kenmerken

Fulltime/Parttime: 32 uur

Looptijd: vanaf donderdag 11 juli aanstaande, voor 1 jaar, met een optie tot verlenging van 3 x 12 maanden.

Locatie: Zuid-Holland

Gesprek: donderdag 27 juni, maandag 1 juli of dinsdag 2 juli aanstaande

Solliciteer nu!

Spreekt deze opdracht je aan? Stuur dan je cv vóór maandag 24 juni aanstaande. Heb je nog vragen? Neem dan contact op met een van onze consultants, Guido Lamet of Axel Gelens, bel 078-654 90 60. Referentienummer 240561.

Functie-eisen

-

Sollicitatieprocedure

Waarom kiezen voor Van Dijk?

Wij werken aan de mooiste projecten in de ruimtelijke ordening en infrastructuur door heel Nederland. Dit doen we samen met de rijksoverheid, provincies, gemeenten, waterschappen en andere (semi)overheden. Bij ons heb je een zeer grote kans dat je op het juiste project terechtkomt, want we luisteren naar wat jij wilt en waar de opdrachtgever echt naar op zoek is. Je ervaart onze kernwaarden Betrouwbaar: we zeggen wat we doen en we doen wat we zeggen, Professioneel: we maken verwachtingen waar en Betrokken: we hebben aandacht voor je.



Functie:Administratief secretarissen en uitvoerende secretarissen
Startdatum:13-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:32 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Van Dijk Employment Services via info@vandijkwerkt.nl of 078-6549060. Of bezoek hun website https://vandijkwerkt.nl.

Deel de vacature:

Redactie Sassenheimkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de sassenheimkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures sassenheim
  2. Projectondersteuner gemeente Van Dijk Employment Services 13-06-2024

Bekijk ook andere vacatures