Vacature Secretaresse

Secretaresse in Lisse

Bedrijfsomschrijving

Jij komt te werken bij één van de zes accountantskantoren in de Bollenstreek en jouw vestiging zal Lisse zijn. Hun dienstverlening is breed van aard en zij staan voor nieuw en opkomend. De opdrachtgever richt zich voornamelijk op de midden- en kleinbedrijven in de regio en verzorgen zij de fiscale aangiften van hun klanten.

Jij komt te werken op een kantoor waar ongeveer 10 collega’s werken en waar de sfeer te omschrijven is als informeel en gezellig. Binnen het kantoor heb je te maken met accountants, adviseurs en administratieve krachten. Er worden leuke uitjes georganiseerd en natuurlijk mag de vrijdagmiddag borrel niet ontbreken.

Het bedrijf is goed bereikbaar vanuit Leiden, Den Haag en Hoofddorp met de auto of fiets. Er stopt ook vlakbij een bus, maar je kunt de auto voor de deur parkeren. Af en toe naar Noordwijk is voor jou geen probleem, dan pendel je tussen Lisse en Noordwijk.

Functieomschrijving

Als secretaresse heb jij een diverse en afwisselende functie binnen dit kantoor. Een ondersteunde rol waar jij als geen ander weet wat van je verwacht word. Je bent communicatief goed onderlegd en vindt het beantwoorden van de telefoon juist heel erg leuk. Tevens ben jij het aanspreekpunt voor collega’s, maar ook voor leveranciers en gasten en verwijs je iedereen op de juiste manier.

Wat ga je verder doen?

  • Je beantwoordt inkomende en uitgaande e-mails;
  • Je houdt de agenda’s bij en notuleert eventueel bij vergaderingen;
  • Je zet documenten klaar die ondertekent moeten worden.

Daarnaast doe jij een klein onderdeel debiteurenbeheer, waar je ook bij geholpen wordt. Het gaat erom dat je de directie goed ondersteunt. Je bent als een vis in het water in zo’n soort rol en bent jouw collega’s dan ook vaak een stap voor. Met veel plezier regel jij alle zaken in Lisse daarom ben jij ook goed georganiseerd.

Dit betreft een fulltime functie, maar aantal uur is bespreekbaar. Het minimale is drie dagen per week.

Functie-eisen

‘Representatief, georganiseerd én plezier in je werk’

  • Minimaal mbo werk- en denkniveau;
  • Relevante werkervaring in een soortgelijke rol als office manager of secretaresse;
  • Bekend met Outlook, Word en Excel.
  • Beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Geen ervaring met notuleren, geen probleem! Notuleren valt te leren en kunnen wij jou een cursus of training aanbieden.

Arbeidsvoorwaarden
  • Een salarisindicatie tussen de €2.500 en €3.000 bruto per maand op basis van 40 uur, afhankelijk van ervaring;
  • Reiskostenvergoeding van €0,21 per kilometer vanaf 10 kilometer;
  • Vakantiedagen en 8% vakantiegeld;
  • Collectief pensioenopbouw via de opdrachtgever;
  • Eindejaarsuitkering;
  • Een contract direct bij de opdrachtgever met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Opleiding- en doorgroeimogelijkheden;
  • Georganiseerde uitjes met jouw kantoor of hele team.

Is dit precies wat je zoekt? Reageer dan via de blauwe knop. Heb je nog een vraag, bel dan naar 071 566 57 24 en vraag naar Eva of Kiki. Wij vertellen je graag meer!



Functie:receptioniste / secretaresse
Startdatum:12-02-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3000 – 3000
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via e.vanmarwijk@werk.olympia.nl of Eva van Marwijk. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Sassenheimkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de sassenheimkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Sassenheim
  2. Secretaresse Olympia 12-02-2024

Bekijk ook andere vacatures