Vacature Senior Medewerker Customer Support

Senior Medewerker Customer Support in Sassenheim

Careers at AkzoNobel

Senior Medewerker Customer Support


Datum: 7 mei 2024

Plaats: Sassenheim, NL

Bedrijf: AkzoNobel

Let's paint the picture of the role:

Als Senior medewerker Customer Support ben jij de brug tussen onze klanten (intern als extern) in de Doe-Het-Zelf, Professionele en E-commerce sector, ons salesteam en verschillende interne afdelingen. Door direct contact te hebben met klanten en accountmanagers, ben jij de motor achter het perfect uitvoeren, bewaken én verbeteren van processen en zorg jij voor heldere communicatie, zowel intern als extern.


Verder heb jij oog voor continue procesverbetering en deel je proactief ideeën binnen de organisatie en zorg je zelf voor een goede uitvoering hiervan, terwijl jij samenwerkt met het team om een kleurrijke cultuur te bevorderen. Bovendien zul jij een transformatieve rol vervullen binnen het team, waarbij jij actief streeft naar een positieve verandering en groei, zowel op individueel als op teamniveau. Wij zoeken een dynamische teamspeler die gedreven is om onze klanten de beste ervaring te bieden, terwijl wij samen streven naar groei en succes. Ben jij gemotiveerd om deel uit te maken van een enthousiast en leergierig team om samen te werken binnen een bruisende organisatie? Dan zoeken wij jou!

Waar ben jij verantwoordelijk voor:

  • Dagelijks beheren van het Order to Cash (OTC) proces, bestaande uit 70% operationele taken en 30% projectuitvoering.
  • Het begeleiden en trainen van (nieuwe) medewerkers en het assisteren bij gecompliceerde vragen met alle collega's in het team.
  • Leidende rol in projecten, coördineren, rapporteren en analyseren zonder hiërarchische bevoegdheid.
  • Rapporteren van klachtenverwerking en bewaken van deadlines, evenals het definiëren, uitwerken en opvolgen van actiepunten om de klachten zo laag mogelijk te houden.
  • Bewaken van gemaakte afspraken en medeverantwoordelijk voor het behalen van de gestelde deadlines en KPI's.
  • Leveren van rapportages en dashboardinput met betrekking tot het OTC proces.
  • Communicatie en afhandeling van financiële jaarafspraken met klanten, ketens en franchisenemers.
  • Uitvoeren van dagelijkse systeemcontroles in diversen computersystemen en het opvolgen van eventuele IT storingen.
  • Coördineren van alle Marketing en Sales promoties om een succesvolle uitvoering te garanderen.
  • Deelname aan diverse meetings, operationele projecten en zorgdragen voor overdracht naar betrokkenen.
  • Zorgen dat alle activiteiten binnen de lijnen van de wereldwijde compliance regels verlopen.

Wat heb je nodig om succesvol te zijn in deze rol?

  • Bij gebrek aan relevante werkervaring: WO-niveau.
  • HBO-opleiding in Commercieel/Communicatie/Administratief + minimaal 3 jaar ervaring in Customer Service/Sales/Logistiek.
  • Vaardigheid met administratieve computersystemen zoals ERP, CRM, SRM, en Microsoft 365.
  • Uitstekende sociale vaardigheden, accuraat, analytisch, proactief, commercieel, resultaatgericht, en planmatig ingesteld.
  • Uitstekende beheersing van zowel Engels (B1) als Nederlands.
  • Cijfermatig inzicht en controlefunctie, gewend aan dagelijkse deadlines en verantwoordelijkheidsgevoel.
  • Werken volgens de 9+ organisatie richtlijnen en klantgerichtheid.
  • Passie voor verbetering vanuit organisatie- en klantperspectief.
  • Commerciële en logistieke kennis van alle kanalen en afspraken met derden. Bij voorkeur ook financiële affiniteiten.

Wat bieden wij in ruil:

  • Boven het gemiddelde aantal vakantiedagen (46 dagen).
  • Deelname aan het AkzoNobel pensioenplan.
  • Vaste bonus en reiskostenvergoeding.
  • Kansen voor voortdurende educatie en professionele ontwikkeling.
  • Hybride manier van werken (60/40).
  • Deelname aan evenementen en netwerkmogelijkheden.
  • Korting op verfproducten.

Klaar om met ons de wereld kleur te geven?

We verwelkomen je online sollicitatie via https://careers.akzonobel.com/ . Voor vragen over de rol of het sollicitatieproces, neem contact op met Marcel Thor via .


Functie:customer support medewerker
Startdatum:7-5-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met AKZO Nobel via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Sassenheimkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de sassenheimkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures sassenheim
  2. Senior Medewerker Customer Support AKZO Nobel 07-05-2024

Bekijk ook andere vacatures