Service Manager in Nieuw-Vennep
Creëer en behoud vertrouwen
Service Manager
Locatie
Nieuw Vennep
Niveau
HBO
Uren
40
Video Call Boardroom (klein)Creëer en behoud vertrouwen
Service Manager
Ben jij de enthousiaste kartrekker die niet alleen uitblinkt in uitstekende klantenservice, maar ook gedreven is om de klantbeleving te verbeteren? Bij Korton bieden wij jou de kans om als Service Manager deel uit te maken van een dynamisch klantenteam (binnen de vertical healthcare). Jouw passie voor service en strategisch inzicht komen samen in een omgeving die ruimte biedt voor persoonlijke groei en creatieve inbreng.
Dit ga je doen
Bij Korton krijg je niet alleen de vrijheid om te excelleren in je vak, maar ook de mogelijkheid om je stempel te drukken op onze dienstverlening. Als Service Manager bij Korton ben je het kloppende hart van onze klantenservice, werkend op zowel tactisch- als operationeel niveau. Je hebt veel afwisseling in je dag. Stel je voor: 's ochtends bespreek je rapporten en zet je concrete stappen bij een grote zorgverlener. Terug op kantoor initieer je acties en stem je deze af binnen de organisatie. 's Middags werk je samen met het salesteam aan het verder verbeteren van de klantervaring. En aan het einde van de dag bel je met een klant om te vragen of alles naar tevredenheid is afgerond.
Dit is wat we vragen
We zijn op zoek naar ondernemende geesten die initiatief tonen, innovatieve ideeën delen en betrokken zijn bij het succes van Korton.
Bij Korton kom je terecht in een groeiende, informele organisatie waar jouw input gewaardeerd wordt. Je hebt de mogelijkheid om op veel vlakken van invloed te zijn, maar dit vraagt ook om jouw aanpassingsvermogen en snelheid van schakelen. In onze dynamische omgeving moedigen we continu leren aan. We vinden het belangrijk dat je nieuwe vaardigheden opdoet en relevant blijft.
Naast een uitdagende werkomgeving bieden we:
Heb je voordat je solliciteert nog vragen? Aarzel deze niet te stellen aan onze Recruiter, Manon. Je kunt mailen naar .
Tot snel!
DSC 3569 1Today's talent, tomorrow's succes
Service is not a department, it's an attitude
Daadkrachtig en doelgericht managen
Service is not a department. It's an attitude.
Committed to Build Better
ga naar Linux Engineer
Join our Cloud Tribe
The Korton gatekeeper to operations
A smile is the first step for hospitality
ga naar Field Engineer
Ontdek onze Geschiedenis .
Korton gaat verder waar anderen ophouden.
TSHHeb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Korton Group via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Functie: | service manager |
Startdatum: | 04-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Korton Group via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Sassenheimkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de sassenheimkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Sassenheim via Sassenheimkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Sassenheimkrant.nl.
© Sassenheimkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.