Vacature Service Manager

Service Manager in Nieuw-Vennep

  • Wie is Korton?
    • 15 redenen om bij ons te werken
    • Een dag werken bij Korton

  • Wie is Korton?
    • 15 redenen om bij ons te werken
    • Een dag werken bij Korton
    korton logo wit

  • Wie is Korton?
    • 15 redenen om bij ons te werken
    • Een dag werken bij Korton

Creëer en behoud vertrouwen

Service Manager

Locatie

Nieuw Vennep

Niveau

HBO

Uren

40

Video Call Boardroom (klein)

Creëer en behoud vertrouwen

Service Manager

Ben jij de enthousiaste kartrekker die niet alleen uitblinkt in uitstekende klantenservice, maar ook gedreven is om de klantbeleving te verbeteren? Bij Korton bieden wij jou de kans om als Service Manager deel uit te maken van een dynamisch klantenteam (binnen de vertical healthcare). Jouw passie voor service en strategisch inzicht komen samen in een omgeving die ruimte biedt voor persoonlijke groei en creatieve inbreng.

Dit ga je doen

Bij Korton krijg je niet alleen de vrijheid om te excelleren in je vak, maar ook de mogelijkheid om je stempel te drukken op onze dienstverlening. Als Service Manager bij Korton ben je het kloppende hart van onze klantenservice, werkend op zowel tactisch- als operationeel niveau. Je hebt veel afwisseling in je dag. Stel je voor: 's ochtends bespreek je rapporten en zet je concrete stappen bij een grote zorgverlener. Terug op kantoor initieer je acties en stem je deze af binnen de organisatie. 's Middags werk je samen met het salesteam aan het verder verbeteren van de klantervaring. En aan het einde van de dag bel je met een klant om te vragen of alles naar tevredenheid is afgerond.

  • Je onderhoudt nauw contact met klanten en fungeert als het eerste aanspreekpunt voor alle service gerelateerde zaken;
  • Je waarborgt dat IT-services volgens gemaakte afspraken en kwaliteitsstandaarden worden geleverd;
  • Je bewaakt en verbetert de kwaliteit van de geleverde IT-services;
  • Je hebt een sterke focus op klantbeleving en bent altijd op zoek naar kansen om dit naar een hoger niveau te tillen.
DSC 4345 1

Dit is wat we vragen

We zijn op zoek naar ondernemende geesten die initiatief tonen, innovatieve ideeën delen en betrokken zijn bij het succes van Korton.

  • HBO denk- en werkniveau;
  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring binnen een ICT-dienstverlener;
  • Servicementaliteit met ervaring in procesmanagement en SLA-beheer;
  • Conceptuele kennis van Microsoft 365 werkplek oplossingen;
  • Ervaring met het ITIL-framework en toepassing van ITIL-processen;
  • Je bent communicatief sterk.
DSC 4345 1

Bij Korton kom je terecht in een groeiende, informele organisatie waar jouw input gewaardeerd wordt. Je hebt de mogelijkheid om op veel vlakken van invloed te zijn, maar dit vraagt ook om jouw aanpassingsvermogen en snelheid van schakelen. In onze dynamische omgeving moedigen we continu leren aan. We vinden het belangrijk dat je nieuwe vaardigheden opdoet en relevant blijft.

Naast een uitdagende werkomgeving bieden we:

  • Een goed salaris passend bij jouw ervaring;
  • Vakantiegeld en pensioenregeling;
  • 25 vakantiedagen en de mogelijkheid er 5 bij te kopen;
  • Een leaseauto of mobiliteitsbudget;
  • Laptop en telefoon of telefoonvergoeding;
  • Flexibiliteit in het werken thuis, op kantoor en bij klanten;
  • Mogelijkheid tot het volgen van cursussen en/of trainingen;
  • Toegang tot online platform met tools die bijdragen aan mentaal welzijn;
  • Verzorgde lunch, gratis fruit & snacks en een eigen bar;
  • Gezellige borrels, bedrijfsuitjes en sportactiviteiten;
  • Een inspirerende werkomgeving met ontspanningsmogelijkheden zoals tafeltennis, poolen en gamen.
DSC 3569 1

Heb je voordat je solliciteert nog vragen? Aarzel deze niet te stellen aan onze Recruiter, Manon. Je kunt mailen naar .

Tot snel!

DSC 3569 1

Today's talent, tomorrow's succes

Service is not a department, it's an attitude

Daadkrachtig en doelgericht managen

Service is not a department. It's an attitude.

Committed to Build Better

ga naar Linux Engineer

Join our Cloud Tribe

The Korton gatekeeper to operations

A smile is the first step for hospitality

ga naar Field Engineer

Ontdek onze Geschiedenis .

Korton gaat verder waar anderen ophouden.

TSH

Functie:service manager
Startdatum:28-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Korton Group via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Sassenheimkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de sassenheimkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures sassenheim
  2. Service Manager Korton Group 28-05-2024

Bekijk ook andere vacatures