Vacature Supply Network Planner

Supply Network Planner in Leiden

Supply Network Planner

Datum: 24 mei 2024

Plaats: Leiden, NL, 2312 AT

Bedrijf: HEINEKEN

Als Supply Network Planner bij HEINEKEN is het jouw doel om een optimale beschikbaarheid van al onze bier- en ciderproducten te waarborgen in de 12 Sligro distributiecentra, van waaruit we al onze horecaklanten bedienen. Je bent verantwoordelijk voor het plannen en alloceren van de productvoorraden op zowel korte als middellange termijn, direct vanaf onze leveranciers. Hierbij streven we naar kostenefficiëntie en een hoog serviceniveau. Daarnaast onderhoud je nauwe communicatie met verschillende interne afdelingen en fungeer je als het centrale aanspreekpunt voor onze leveranciers en distributiecentra. Dit alles met als doel een optimale afstemming in de Supply Chain te bewerkstelligen.

Van deze agenda krijg je zin om de dag te beginnen:

08.30 Dagstart met je team

09.00 Voorraadbeheer uitvoeren voor de distributiecentra waar jij verantwoordelijk voor bent

12.00 Team lunch met een wandeling door Leiden

13.00 S&OP overleg met de leverancier over de gehele logistieke keten

15.00 Controleren van inkooporders en facturen

16.00 Agile team sessie voor procesoptimalisatie

Wat je gaat doen als Supply Network Planner
Jouw voornaamste taken en verantwoordelijkheden als Supply Network Planner zijn:

  • Optimalisatie van Productbeschikbaarheid: In deze dynamische omgeving ben jij verantwoordelijk voor de optimale beschikbaarheid van eindproducten in Nederland, specifiek gericht op de Out of Home markt.
  • Planning en Replenishment: Je stelt dagelijkse en wekelijkse goederenplanning en replenishment op, waarbij je rekening houdt met voorraadhoogte, gewenste doorlooptijd, THT-datum en locatie. Daarnaast monitor je nauwlettend de uitvoering van dit plan.
  • Continu Verbeteren van Processen: Je signaleert verbetermogelijkheden binnen de eigen processen en implementeert deze in samenwerking met onze leveranciers en logistieke partners.
  • Projectleiding en Participatie: Je geeft leiding aan en participeert in zowel afgebakende als nog niet afgebakende projecten binnen je eigen discipline en discipline-overstijgende projecten.
  • Relatiemanagement met Leveranciers en Logistieke Partners: Een cruciaal aspect van je rol is het onderhouden van duurzame relaties met leveranciers en logistieke partners, waarbij je tevens inzicht hebt in hun prestaties.
  • Administratieve Uitvoering van Inkoopprocessen: Tot slot voer je de benodigde administratieve taken uit die verbonden zijn aan het inkoopproces, waarbij nauwkeurigheid en efficiëntie essentieel zijn.

Hier kom je terecht

Binnen HEINEKEN Nederland Commercie ben je onderdeel van de afdeling E-Commerce en sub afdeling Supply Network Planning, waar jij het team zal versterken dat bestaat uit 7 gepassioneerde logistieke professionals. Samen met jouw team heb jij de missie om met een hoge servicegraad alle goederen in de keten optimaal beschikbaar te hebben voor onze interne en externe klanten. Jouw hybride werkplek bevindt zich in het centrum van Leiden, tegenover het Centraal Station. Dit gloednieuwe kantoor is goed te bereiken met het openbaar vervoer bijvoorbeeld vanuit Utrecht, Rotterdam, Amsterdam en Den Haag.

Dit bieden wij jou

  • Direct een bruto maandsalaris tussen de €3.960 en €5.952
  • Learning & Development trainingen aansluitend op jouw functie en ambitie;
  • Hybride werken: circa 3 dagen op kantoor en 2 dagen vanuit huis;
  • Een goed salaris en 30 vakantiedagen;
  • Reiskosten tegemoetkoming en/of een NS Business Card;
  • Pensioenregeling waar HEINEKEN 2/3 van de kosten op zich neemt;
  • Een open cultuur waar in een vertrouwelijke omgeving feedback aan elkaar wordt gegeven;
  • Korting op onze heerlijke producten.

Dit ben jij!

Ben jij bekend met het streven naar nauwkeurigheid en punctualiteit? Blink je uit in communicatie en beschik je over scherpe analytische vaardigheden? Geweldig! Wil je echt slagen in deze rol, dan heb jij ook de volgende must-haves:

  • Minimaal een afgeronde Bachelor opleiding bij voorkeur in de richting van Supply Chain;
  • Circa 3 jaar werkervaring in een vergelijkbare rol;
  • Kennis van logistieke processen en procesverbetering;
  • Uitstekende kennis van systemen en applicaties als Excel en SAP;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal.

Kom er bij!

Ben je enthousiast? Solliciteren kan door middel van het insturen van een bijgewerkte versie van je cv. Als er nog vragen zijn, aarzel dan niet om contact op te nemen met , , via ceesjan.edel @heineken.com


Functie:supply network planner
Startdatum:24-5-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:3960 – 5952
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Heineken via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Sassenheimkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de sassenheimkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures sassenheim
  2. Supply Network Planner Heineken 24-05-2024

Bekijk ook andere vacatures