Supportdeskmedewerker (23 - 38 uur)
Leiden / Deventer
Supportdeskmedewerker (23-38 uur)
Beter onderwijs mogelijk maken, de missie van Zermelo! Met onze diensten en software helpen wij scholen in het voortgezet onderwijs hun rooster en formatie te regelen.
Een heel leuk en bijzonder werkveld, waar we veel ervaring in hebben en erg enthousiast over zijn.
Onze klanten kunnen dagelijks met hun vragen bij onze helpdesk terecht en hier maken zij ook goed gebruik van. Daarom zijn we op zoek naar een nieuwe collega in de functie van:
SUPPORTDESKMEDEWERKER
'Maandagochtend. Na een goed weekend stap je fris het kantoor binnen en met een kopje verse koffie kruip je achter de computer. Al vlug belt de eerste klant. Er valt een les uit, maar ze krijgt hem niet uit het rooster, gauw even meekijken met Teamviewer. Je hebt de oorzaak snel gevonden en de klant is weer gerustgesteld. Even een kort gespreksverslagje registreren, want het volgende telefoontje staat al te wachten. Deze klant heeft iets vreemds gevonden in de software. Na uitgebreid controleren blijkt dit een bug (fout in de software) te zijn. Noteren wat ik heb gezien en zorgen dat deze informatie bij de ontwikkelaars terecht komt. Dit moet worden opgelost! In de loop van de ochtend wordt het iets rustiger en neem je een kijkje in de mailbox. Ojee, een klant met publicatieproblemen. Snel even kijken wat er aan de hand is.''
Als supportdeskmedewerker is geen dag hetzelfde. Je bent het eerste aanspreekpunt voor alle vragen van onze klanten over het gebruik van de software. Klanten kunnen je bellen of mailen, maar in de toekomst wellicht ook via de chat benaderen. Samen met je collega's beantwoord je alle vragen en lever je input voor de handleiding en de software. Je draagt dus dagelijks bij aan ons doel om een langdurige relatie op te bouwen en te onderhouden met zeer tevreden klanten.
Wat ga je doen?
Wat is jouw profiel?
Wat bieden wij?
Voor vragen kun je contact opnemen met .
Mocht je interesse hebben, stuur dan je motivatie en je cv naar
Deze kan opgevraagd worden via
Functie: | supportdeskmedewerker |
Startdatum: | 19-05-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2700 – 3900 |
Uren per week: | 23 – 38 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Zermelo Software via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Sassenheimkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de sassenheimkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Sassenheim via Sassenheimkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Sassenheimkrant.nl.
© Sassenheimkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.