Functieomschrijving
Je bent verantwoordelijk voor de doorontwikkeling van het team; van traditioneel vastgoedbeheer naar professioneel vastgoedmanagement op strategisch, tactisch en operationeel niveau bij een gemeente in Noord-Holland.
Waar kom je terecht?
Deze gemeente is een ambitieuze groeigemeente van meer dan 150.000 inwoners in de Metropool Regio Amsterdam en de thuisbasis van Schiphol. Er vinden grootschalige ontwikkelingen plaats, zowel op het gebied van woningbouw als bedrijvigheid wat grote dynamiek met zich meebrengt.
Cluster Grond- en Vastgoedzaken streeft naar invulling te geven aan het gemeentelijk grond- en vastgoedbeleid en adviseert bij de voorbereiding en uitvoering van ruimtelijke en investeringsprojecten. Het team Vastgoed is onderdeel van dit cluster en is verantwoordelijk voor de totale gemeentelijke vastgoedportefeuille en houdt zich bezig met het verwerven, beheren, exploiteren van gebouwen en gronden en het verkopen van gebouwen. Het team bestaat uit 19 fte, verdeeld over de volgende vakgebieden: portefeuillemanagement, assetmanagement, accountmanagement, juridisch, technisch en (financieel) administratief beheer.
Op dit moment zit het team in een transitiefase, waarbij een doorontwikkeling van het team in gang is gezet van traditioneel vastgoedbeheer naar professioneel vastgoedmanagement op strategisch, tactisch en operationeel niveau. Jij als teammanager bent verantwoordelijk voor het aansturen en doorontwikkelen van het team van 22 fte en voor diverse veranderopgaven. Van een programmatische aanpak opzetten, tot het doorontwikkelen van bestaande beleidskaders tot het doorlopen van implementatietrajecten.
Wat ga je doen?
Wat breng je mee?
Kenmerken
Fulltime: 36 uur
Looptijd: vanaf 1 september tot en met 28 februari 2025 met optie verlenging van 7 x 6 maanden
Locatie: Hoofddorp
Gesprek: dinsdag 9 juli
Functie-eisen-
SollicitatieprocedureSolliciteer nu!
Spreekt deze opdracht je aan? Stuur dan je cv vóór vrijdag 14 juni 12.00 uur. Heb je nog vragen? Neem dan contact op met onze consultants Guido Lamet en Axel Gelens, bel 078-654 90 60. Referentienummer 240512.
Waarom kiezen voor Van Dijk?
Wij werken aan de mooiste projecten in de ruimtelijke ordening en infrastructuur door heel Nederland. Dit doen we samen met de rijksoverheid, provincies, gemeenten, waterschappen en andere (semi)overheden. Bij ons heb je een zeer grote kans dat je op het juiste project terechtkomt, want we luisteren naar wat jij wilt en waar de opdrachtgever echt naar op zoek is. Je ervaart onze kernwaarden Betrouwbaar: we zeggen wat we doen en we doen wat we zeggen, Professioneel: we maken verwachtingen waar en Betrokken: we hebben aandacht voor je.
Functie: | Onroerendgoedmakelaars en beheerders van onroerend goed |
Startdatum: | 31-05-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | WO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 36 – 36 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Van Dijk Employment Services via info@vandijkwerkt.nl of 078-6549060. Of bezoek hun website https://vandijkwerkt.nl.
Deel de vacature:
Redactie Sassenheimkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de sassenheimkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Sassenheim via Sassenheimkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Sassenheimkrant.nl.
© Sassenheimkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.