Bedrijfsomschrijving
Onze opdrachtgever in Lisse is gespecialiseerd in advies, levering en de installatie van technische industriële componenten en oplossingen. Ze zijn breed georiënteerd, denk hierbij aan een schakel in een koffie machine of een schroef op een schip. Wat begint bij een idee, tot aan de nazorg worden alle producten en diensten naar een dagelijks niveau getild. Het is een dynamisch bedrijf waar veel uitdaging is en waar continue ideeën worden uitgewisseld.
Er hangt een prettige sfeer en het is een platte organisatie met korte lijnen. Het is fijn om hier te werken en iedereen is gelijk aan elkaar. Jouw kantoor bevindt zich in de tuin, de kantoortuin. Je zit met meerdere collega’s in een ruimte dus tegen een beetje drukte moet je wel kunnen. Samen met een team van gemotiveerde en opgeleide collega’s is iedere dag een leuke dag.
Ze zijn goed bereikbaar met de auto én openbaar vervoer vanuit Leiden, Haarlem en Zoetermeer. Er stopt vlakbij een bus én je kunt gratis voor de deur parkeren.
FunctieomschrijvingEen visitekaartje en een afwisselende functie bij een bedrijf die staat voor betrouwbaarheid. Je bent commercieel ingesteld, beschikt over technische kennis én bent enthousiast wat betreft adviseren. Je verzorgt het totale verkoopproces van de offerte tot aan de order. Daarnaast ben je als commercieel medewerker medeverantwoordelijk voor het product beleid en denk je graag mee om processen efficiënter te maken. Uiteraard beantwoord je binnenkomende mail en beantwoord je alle vragen.
Wat ga je verder doen?
Een leuke functie waar genoeg uitdaging aanwezig is. Je denkt graag mee met de klant en denkt in oplossingen die uitstekend aansluiten. Je kunt goed samenwerken met collega’s van de afdeling verkoop, maar zelfstandig aan de slag is ook geen probleem voor jou. Jouw technische kennis rondom automatiseringstechniek kunnen jou alleen maar helpen.
Dit betreft een fulltime functie, maar minder uur is ook bespreekbaar.
Functie-eisen‘Proactief en gedreven omschrijf jou’
‘Elk jaar bouw je een extra vakantiedag op’
Ben je meteen enthousiast geworden van het bedrijf, de functie én de arbeidsvoorwaarden? Reageer dan snel en wie weet heb jij binnenkort een nieuwe baan! Heb je nog een vraag, bel dan naar 071 566 57 24 en vraag naar Eva of Kiki.
Functie: | commercieel medewerker binnendienst b2b |
Startdatum: | 03-06-2024 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 3500 – 3500 |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via e.vanmarwijk@werk.olympia.nl of Eva van Marwijk. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Sassenheimkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de sassenheimkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Sassenheim via Sassenheimkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Sassenheimkrant.nl.
© Sassenheimkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.