Bedrijfsomschrijving
De vestiging in Aalsmeer, opgericht in 1921 als een houthandel, heeft een rijke geschiedenis van toewijding aan service en kwaliteit. Naast hout begon het bedrijf ook keukens te verkopen, wat succesvol bleek. Sinds 2006 groeide het snel, met nieuwe segmenten in bouwmaterialen en een technische groothandel. Fusies en overnames volgden, waardoor het nu een vooraanstaande regionale speler is in de bouwsector.
Klanten profiteren van synergie tussen de bedrijven en de locatie is gunstig gelegen voor Amsterdam, Amstelveen, Haarlem, Zaanstad en Leiden.
FunctieomschrijvingWil jij een veelzijdige rol? Als commerciële kracht ben jij het aanspreekpunt voor onze professionele klanten. Je verkoopt, geeft advies, verwerkt orders en maakt aantrekkelijke offertes. Ook volg je verkoopkansen nauwgezet. Je enthousiasme groeit wanneer klanten interesse tonen in onze producten. Je waardeert leads van collega's. Dankzij jouw kennis en inzicht maak je winstgevende deals en draag je bij aan ons professionele imago.
Functie: | administratief medewerker binnendienst |
Startdatum: | 22-05-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 3200 – 3200 |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via s.bow@werk.olympia.nl of Safira Bow. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Sassenheimkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de sassenheimkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Sassenheim via Sassenheimkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Sassenheimkrant.nl.
© Sassenheimkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.