Zeeman InTouch app · Kega
01 05 2020
Binnen 5 dagen gelanceerd
Zeeman lanceert in 7 landen de medewerkers app Zeeman Keephub
Uitdagingen Zeeman
Hoe communiceer je met meer dan 8.000 medewerkers verdeeld over 1.300 winkels in 7 landen in crisistijd? Dat was de uitdaging waar Zeeman tegenaan liep. Bij Zeeman werd er via email of via de store managers gecommuniceerd, en daarmee bereik je niet snel alle medewerkers. Aangezien communicatie in tijd van crisis van cruciaal belang is, was het implementeren van de app voor medewerkers een noodzakelijke stap. De belangrijkste uitdagingen:
Zeeman Keephub
Zeeman Keephub zorgt voor effectieve interne communicatie met medewerkers op de winkelvoer. Deze gebrande app stelt Zeeman in staat om in 7 landen belangrijk nieuws te delen, middels een tijdlijn, pushmeldingen te gebruiken voor items met hoge prioriteit. En de FAQ biedt antwoord op de vragen die bij medewerkers leven rondom alle ontwikkeling rondom het corona-virus.
Benefits
Wil jij meer weten over deze case? Neem dan contact op met , , +31 (0) 252 -750 275
Functie: | zeeman intouch app |
Startdatum: | 03-10-2023 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 1 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Kega via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Sassenheimkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de sassenheimkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Sassenheim via Sassenheimkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Sassenheimkrant.nl.
© Sassenheimkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.